سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
کانون مساجد هرمزگان

حوزه / مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه امام سجاد(ع) طرح ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان با عنوان «مسجد طراز اسلامی» که با هدف تحول در مدیریت مساجد تهیه شده را گام بسیار خوبی در راستای فعال کردن مساجد دانست و گفت: در قالب این طرح همه فعالان حوزه مسجد باید فعالیت‌های یکدیگر را همپوشانی کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، سرهنگ پاسدار طالب احمدی‌نیا مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه امام سجاد(ع) امروز در در دیدار با اسلام خواجه‌یی‌ سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان که در محل دفتر این سازمان برگزار شد، با اشاره به کارکردهای مسجد، اظهار داشت: مسجد در صدر اسلام در کنار پرداختن به امور عبادی، پایگاه آموزشی، رسیدگی به مشکلات مردم، دستگیری از نیازمندان، فعالیت فرهنگی تبلیغی و مرکز سیاسی بوده است.

وی با اشاره به اینکه مساجد در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی، بسیج نیروها و اعزام آنان به میدان‌های نبرد و همچنین پشتیبانی از جبهه و جنگ در دوران هشت سال دفاع مقدس نقش به‌سزایی ایفا کردند، افزود: امروز نیز مساجد در جنگ نرم در خط مقدم قرار دارند.

مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه امام سجاد(ع)، طرح ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان با عنوان «مسجد طراز اسلامی» که با هدف تحول در مدیریت مساجد تهیه شده را گام بسیار خوبی در راستای فعال کردن مساجد دانست و اظهار کرد: در قالب این طرح همه فعالان حوزه مسجد باید فعالیت‌های یکدیگر را همپوشانی کنند.

وی با اشاره به اجرای طرح پالایش مساجد با هدف تشکیل بانک اطلاعاتی توسط سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه امام سجاد(ع)، گفت: این سازمان آمادگی دارد تا در اجرای طرح تحول در مدیریت مساجد با ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد همکاری کند.

اسلام خواجه‌یی، سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اسلام هرمزگان نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این ستاد، نسخه‌ای از طرح «مسجدطراز اسلامی (تحول در مدیریت مساجد)» را به مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه امام سجاد(ع) تحویل داد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha