دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حکمت حکیمی فر

حوزه/ حجت الاسلام حکیمی فر گفت: سلبریتی‌هایی که در فتنه سال گذشته از هیچ تلاشی فرو گذار نبودند امروز برای اینکه اربابانشان چین بر صورتشان نیفتد سر در خاک خِفَت سکوت برده اند و هیچ دغدغده ای در مقابل ظلم وافر علیه ملت فلسطین از خودشان نشان ندادند و هرچند شهادتین هم گفته باشند، ولی از اسلام ناب تهی هستند.

حجت الاسلام حکمت حکیمی فر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان با اشاره به روایتی از رسول الله(ص) «مَنْ أَصْبَحَ لا یَهْتَمُّ بِأُمورِ الْمُسْلمینَ فَلَیْسَ بِمُسْلِمٍ / هر کسی که شب را صبح کند و اهتمامی به امور مسلمانان نداشته باشد، مسلمان نیست»، اظهار داشت: مسلمانان و بصورت ویژه حکام کشورهای اسلامی که هیچ دغدغه ای نسبت به ظلم و کشتاری که یهودیان صهیونیست با حمایت‌های تسلیحاتی شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار بر مسلمین محصور در غزه و فلسطین احساسی نداشته باشند، باید در اسلامشان شک کرد.

استاد حوزه گفت: طی ۲۲ روز استکبار و اذنابشان به دنبال انتقام از اسلام و پیامبر اکرم (ص) هستند؛ آمریکا با اسلام بی تفاوت هیچ کاری ندارد؛ اسلامی که بر محور حقیقت نبی مکرم نباشد، اسلام قلابی و به قول امامین انقلاب اسلام آمریکایی است و هیچ کاری ندارد.

امام جمعه شهر دندی استان زنجان افزود: اسلامی که شعارش «مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللَّهِ وَالَّذِینَ مَعَهُ أَشِدَّاءُ عَلَی الْکُفَّارِ رُحَمَاءُ بَیْنَهُمْ» باشد، دنیای استکبار در مقابلش می ایستد.

وی ادامه داد: سلبریتی‌هایی که در فتنه سال گذشته از هیچ تلاشی فرو گذار نبودند امروز برای اینکه اربابانشان چین بر صورتشان نیفتد سر در خاک خِفَت سکوت برده اند و هیچ دغدغده ای در مقابل ظلم وافر علیه ملت فلسطین از خودشان نشان ندادند و هرچند شهادتین هم گفته باشند، ولی از اسلام ناب تهی هستند.

حجت الاسلام حکیمی فر اظهار کرد: صدها هواپیمای جنگی با بمب‌های ۲ تنی، نقطه زن و هدایت شونده آمریکایی از یکسو و بمباران از ناوچه ها از سوی دیگر و یورش وحشیانه از دیگر سو بدترین وضعیت را برای مردم غزه به وجود آورده‌اند ولی از آنجایی که خدا وعده نصرتش را به مومنین و مجاهدین داده است رزمندگان مقاومت با اتکا بر خداوند متعال مصداق این آیه شدند «کَمْ مِنْ فِئَةٍ قَلِیلَةٍ غَلَبَتْ فِئَةً کَثِیرَةً بِإِذْنِ اللَّهِ وَاللَّهُ مَعَ الصَّابِرِینَ».

وی افزود: صهیونیست ها بیش از ۳ هفته است که غزه را بمباران می کنند ولی مجاهدان اسلام و جبهه مقاومت آنها را با خفت عقب راندند، این قدرت اسلام است و رژیم غاصب به لطف الهی آنچنان سیلی خورده که نمی تواند تا مدتها روی پای خود بایستد و بی گمان هرگز این بمب ها نمی تواند آبروی او و ستمگران ظالمی چون آمریکا، انگلیس و فرانسه و آلمان را دوباره برگرداند.

امام جمعه شهر دندی استان زنجان عنوان کرد: همه مردم دنیا با دیدن جنایت‌های کودک‌کشان اسرائیلی در مقابل ظلم فاحش و ضد بشریت یهود ایستادند به گونه ای که آنقدر این ظلم فاحش شده است کسانی که به همراه یهود بودند، دست از یهود برداشتند.

حجت الاسلام حکیمی فر خاطرنشان کرد: جهان اسلام باید از همه جا فریاد بزند و در یک جماعت بزرگ اعلام انزجار کند. ان شاءالله به زودی شاهد ذلیل شدن بیش از پیش صهیونیست ها باشیم به لطف الهی.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha