سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
برجی نژاد

حوزه/ رئیس اداره امور پژوهشگران حوزه‌های علمیه خواهران از آغاز امتیازدهی و تعیین رتبه خودکار طلاب خواهر پژوهشگر در سامانه نجم خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، خانم برجی نژاد، رئیس اداره امور پژوهشگران حوزه های علمیه خواهران از مرحله جدید شناسایی و رتبه بندی پژوهشگران خبر داد و عنوان کرد: پس از اعلام مرحله سراسری این فراخوان، خواهران حوزوی پژوهشگر سراسر کشور (اعم از اساتید، دانش‌آموختگان و طلاب) با مراجعه به سامانه نجم اطلاعات پژوهشی خود را ثبت و مستندات مربوطه را بارگذاری کردند و معاونین پژوهشی مدارس و استان پس از مرحله ثبت نام، فعالیت‌های پژوهشی را تایید یا رد نمودند.

وی اضافه کرد: اداره امور پژوهشگران معاونت پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران با همکاری و همت اداره کل ایجاد و گسترش سامانه‌های این مرکز، طراحی امتیازدهی خودکار و رتبه بندی پژوهشگران تأیید شده را به مرحله اجرا رساندند.

رئیس اداره امور پژوهشگران حوزه های علمیه خواهران ادامه داد: رتبه‌های پژوهشی، در دو مدل جداگانه نمایش داده می‌شود؛ یک نوع آن با معیارهای رتبه بندی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه تعریف شده است و نوع دیگر آن با شروط آیین نامه شناسایی، شبکه‌‏سازی و پشتیبانی پژوهشگران منطبق است.

وی اظهار کرد: با اتمام روند امتیازدهی و رتبه‌بندی پژوهشگران به صورت سیستمی و هوشمند، فرآیند انتقال اطلاعات رتبه پژوهشگران به مرکز خدمات به صورت وب سرویسی جهت بهره‌مندی از طرح هدفمندی خدمات در حال تکمیل و اجرا است.

۶۲/۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha