پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
تصاویر/ پانزدهمین سا‌لگرد تدفین شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی کاشان

حوزه / مراسم پانزدهمین سالگرد تدفین شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی کاشان با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، پانزدهمین سالگرد تدفین شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی کاشان شب گذشته با سخنرانی سعید جلیلی نماینده مقام‌معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی، نماینده ولی فقیه در کاشان، خانواده‌های شهدای مدافع امنیت و جمعی از اساتید و دانشجویان در مسجد بقیة الله الاعظم دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار شد.

حجت الاسلام ابن علی مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کاشان در این مراسم به جایگاه شهدای گمنام اشاره کرد و اظهار داشت: در زمین شاید این شهدا را گمنام بنامیم ولی نام آوران آسمان و زمین هستند.

وی با بیان اینکه شهدا راهنمای رهجویان هستند، ابراز کرد: باید حماسه شهدای امنیت و سلامت و شهیدان دانیال رضا زاده و حسین زینال زاده، همانند حماسه شهدای دوران دفاع مقدس روایت شود.

مسئول نهادنمایندگی رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به تقدیم ۴۵۰۰ شهید دانشجو به انقلاب اسلامی در سراسر کشور، یادآور شد: دانشگاه‌های شهرستان کاشان در دوران دفاع مقدس بیش از ۵۴ دانشجو تقدیم انقلاب کرده است.

در ادامه، این مراسم با سخنرانی سعید جلیلی، مرثیه سرایی مداحان اهل بیت(ع)، نمایشنامه، روایتگری رزمندگان و یادگاران دوران دفاع مقدس و خاطره گویی مادران "شهیدان دانیال رضا زاده و حسین زینال زاده" از مشهدالرضا (ع) همراه بود.

گفتنی است در حاشیه این یادواره که به همت دانشگاه علوم پزشکی کاشان و بسیج دانشجویی این دانشگاه با حضور بیش از ۳ هزار نفر برگزار شد، نمایشگاه ایران جوان، غرفه‌های جهاد تبیین، عهدی با شهدا، یادمان شهدای غزه، خانواده، کمک به آزادی زندانیان غیرعمد و غرفه مهدکودک انقلابی نیز بر پا شده بود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha