شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ث

حوزه / فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان گفت: برای اجر نهادن به ایثار و شهادت و فداکاری‌های شهدای گرانقدر، باید تمام تلاش و کوشش خود را به کار بگیریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، نشست هم اندیشی کمیته نمادها و یادمان‌های شهری و تبلیغات محیطی کنگره ملّی سرداران و هزار و ۸٠٠ شهید کاشان امروز همزمان با رونمایی از پوستر روز حماسه و ایثار کاشان برگزار شد.

سرهنگ کریم اکبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان در این جلسه، با بیان اینکه سرلوحه رفتار و عملکرد مدیران و مسئولان باید ترویج راه و سیره شهدا باشد، اظهار داشت: باید از زحمات و تلاش‌های مدیریت شهری در راستای حفظ و نگهداری و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تقدیر کرد.

وی با تأکید بر اینکه برای اجر نهادن به ایثار و شهادت و فداکاری‌های شهدای گرانقدر، باید تمام تلاش و کوشش خود را به کار بگیریم، گفت: فعالیت‌های سازمان‌های مختلف شهرداری در این حوزه به‌ویژه در برپایی نمایشگاه «تا قله افتخار» در هفته دفاع مقدس بسیار تأثیرگذار بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان، خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت منابع و جلوگیری از موازی کاری و همچنین ارتقای اثر بخشی برنامه‌های کنگره ملّی سرداران و هزار و ۸٠٠ شهید کاشان و با عنایت به اینکه این کنگره، فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ ایثار است، خواستار حمایت و نگاه ویژه شورای اسلامی شهر و شهرداری در برگزاری این رویداد هستیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha