یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عرب انصاری، معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

حوزه/ حجت الاسلام عرب انصاری گفت: حوزه انقلابی، حوزه ای پیشروست و باید جلوتر از حوادث حرکت کرده و با شناسایی و رصد حوادث فرهنگی و ضدفرهنگی، برای آن برنامه داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین عرب انصاری، معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در دفتر قرارگاه حوزه انقلابی مجمع نمایندگان طلاب حضور پیدا کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام راحل و همراهی یاران ایشان از درون حوزه شکل گرفت و پیروزی رسید.

وی با تأکید بر اینکه باید به فرامین امامین انقلاب توجه شود، اظهار داشت: بحمدالله حوزه های علمیه به برکت اساتید انقلابی، بصیر و خوش فکر، توانسته طلابی انقلابی، ولایی و جهادی تربیت نموده و امروز شاهد حضور این نیروهای بصیر در سنگرها و مدیریت های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، تعلیم و تربیت و ... کشور هستیم.

مشاور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به شاخصه های حوزه انقلابی اشاره کرد و گفت: حوزه‌ انقلابی باید کانون و محور فعالیت‌های دینی و انقلابی باشد تا بتواند حاکمیت را به سمت بهترین تصمیم ها هدایت نماید.

حجت الاسلام والمسلمین عرب انصاری افزود: همچنین حوزه باید نگاهی جهانی و بین المللی داشته باشد تا بتواند اسلام ناب را صادر نماید.

وی در ادامه به بیان برخی از نکات مهم برای حوزه های علمیه اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: یکی از نکات مهم، آن است که حوزه باید بزرگترین مرکز رصد را داشته باشد تا بتواند برنامه‌های ضد دینی و ضد فرهنگی که انقلاب اسلامی را تهدید می‌کند، شناسایی نموده و برنامه مقابله داشته باشد.

مشاور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیان داشت: دومین نکته، ذائقه شناسی و مخاطب شناسی است؛ حوزویان باید متناسب با مخاطبان، به تبلیغ بپردازند و مطابق با منویات رهبر معظم انقلاب، باید با تمام شیوه های تبلیغی به تبلیغ پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین عرب انصاری یادآور شد: شناسایی مراکزی که علیه اهداف حوزه برنامه‌ریزی می‌کنند از دیگر ضروریات حوزه است تا بتوان در همان گلوگاه‌ها و صحنه‌ها آنان را شناسایی کرد و جلوی فتنه گری ها را گرفت.

وی با بیان این مطلب که اسلام، غنی است، اظهار داشت: ذائقه جوانان مختلف است و باید با مهارت های گوناگون، پاسخگوی شبهات آنان بود.

مشاور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پایان ابراز داشت: حوزه انقلابی، حوزه ای پیشروست و باید جلوتر از حوادث حرکت کرده و با شناسایی و رصد حوادث فرهنگی و ضدفرهنگی، برای آن برنامه داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha