دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ماموستا راستی

حوزه/ امام جمعه موقت شهرستان سنندج گفت: دولت سیزدهم در عمل نشان داده است که به استان‌های مرزی به ویژه کردستان توجه ویژه‌ای دارد بنابراین باید مسئولان استانی به صورت کامل مشکلات و مطالبات این خطه را به اطلاع ریاست جمهوری و هیئت دولت برسانند.

ماموستا محمد امین راستی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان با اشاره به سفر رییس جمهور به استان کردستان، اظهار داشت: در روزهای آینده استان کردستان برای دومین بار میزبان رئیس جمهور می‌باشد.

امام جمعه موقت شهرستان سنندج گفت: بی گمان این سفر می‌تواند منشا خیر و برکات بسیاری برای استانی با استعداد همانند کردستان باشد و در بحث اقتصاد و صنعت خروجی‌های مناسبی داشته باشد.

وی تأکید کرد: دولت سیزدهم در عمل نشان داده که به استان‌های مرزی به ویژه کردستان توجه ویژه‌ای دارد، بنابراین باید مسئولان استانی به صورت کامل مشکلات و مطالبات این خطه را به اطلاع ریاست جمهوری و هیئت دولت برسانند.

ماموستا راستی افزود: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها و مطالبات مردم کردستان موضوع اشتغال است، زیرا سالیانه تعداد زیادی از نخبگان و تحصیل کردگان این دیار برای یافتن کسب و کار مناسب، مجبور به مهاجرت به شهرهای بزرگ و تهران می‌شوند که این در شأن این خطه نیست.

امام جمعه موقت شهرستان سنندج اظهار کرد: امیدواریم در دومین سفر حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی به کردستان طرح‌هایی که در سفر تصویب و کلنگ زنی شد در این سفر به بهره برداری برسند، زیرا این استان دارای ظرفیت‌های بسیار بزرگی است که متاسفانه تا امروز مغفول مانده است.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه فرهنگ نیز کردستان به عنوان یک استان فرهنگی در کشور شناخته می‌شود بنابراین در سفر دوم رئیس جمهور به این خط باید به مقوله فرهنگ نیز توجه شود و پتانسیل‌های فرهنگی به درستی معرفی و از انزوا بیرون بیایند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha