شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سپاه دریایی

حوزه /حجت الاسلام رئیسی در این همایش به ضرورت تألیف کتاب با موضوع هرمزگان و بررسی مسائل مختلف استان پرداخت و گفت: پژوهش بسیار خوبی در این زمینه انجام شده و به زودی این کتاب به چاپ می رسد و در اختیار روحانیون و مربیان قرار خواهد گرفت.

به خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام رئیسی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ندسا امروز در دومین همایش فصلی نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه به مدت دو روز در شهر شیراز برگزار شد، با برشمردن رویکردهای جدید و اثر بخش در ماموریت های نمایندگی ولی فقیه در سپاه اظهار کرد: برنامه ریزی دقیق، اثر بخش و هوشمندانه با مشارکت فعال تمام مسئولین دفاتر نمایندگی ولی فقیه می تواند اثر بخشی برنامه ها را متحول نماید.

وی، محورهای تخصصی این همایش را کاهش جرائم و تخلفات و غنی سازی اوقات فراغت ناویان بر شمرد و افزود: در این همایش تبادل نظرهای بسیار خوبی انجام شد که بحمدالله به تمام اهداف همایش رسیدیم.

رئیسی در این همایش به ضرورت تألیف کتاب با موضوع هرمزگان و بررسی مسائل مختلف استان پرداخت و گفت: پژوهش بسیار خوبی در این زمینه انجام شده و به زودی این کتاب به چاپ می رسد و در اختیار روحانیون و مربیان قرار خواهد گرفت.

بررسی تخصصی محورهای ماموریتی نمایندگی ولی فقیه و شیوه های نوین و با برنامه برای بهتر و اثر بخشی برنامه ها از دیگر محورهای این همایش بود.

همایش فصلی نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه برگزار شد

تحول سازمانی مدیریت مسئول نمایندگی در رده نقش بی بدیل منحصر به فردی دارد

در بخش دیگری از این همایش دریادار دوم پاسدار عبدالعظیم بهرامی معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در ندسا با برشمردن ویژگی های یک سازمان خوب اظهار داشت: هدفمند بودن و انجام ماموریت با همدلی و کار تشکیلاتی، تقویت روحیه کارکنان، آموزش و توانمند سازی تخصصی کارکنان، ریسک پذیری می تواند سازمان را متحول، کارآمد و اثربخشی آن را افزایش دهد.

وی به بررسی عملکرد و چالش و فرصت های برنامه پرداخت و گفت: اکتفا کردن به آمار و گزارش عددی، سازمانی رو به جلو و پویا ایجاد نخواهد کرد. در ایجاد و تحول سازمانی درایت و مدیریت مسئول نمایندگی در رده نقش بی بدیل منحصر به فردی دارد.

در این همایش دو روزه معاونین و مسئولین دفاتر نمایندگی ولی فقیه در ندسا به مباحث تخصصی پرداخته و در موضوعات ماموریتی با هم اندیشی و مباحثه علمی، راهکارهای جدید و نو در ایجاد نشاط معنوی و اعتقادی، فرهنگی سازمان را بررسی نمودند.

همایش فصلی نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه برگزار شد

همایش فصلی نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه برگزار شد

همایش فصلی نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه برگزار شد

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha