شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
عبدالنبی صداقت-نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه

حوزه/ حجت الاسلام صداقت در پیامی به رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش ، شهادت جمعی از دریادلان این نیرو را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، در پی بروز حادثه برای ناوچه کنارک نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دریای عمان و به شهادت رسیدن و مجروحیت جمعی از دریادلان این نیرو، حجت الاسلام صداقت مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه ، خطاب به حجت الاسلام محمد مظفری نژاد، رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران پیام تبریک و تسلیتی صادر کرد.

متن پیام مسئول نمایندگی ولی فقیه در ندسا به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب حجت الاسلام و المسلمین محمد مظفری نژاد

ریاست اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

بدون شک اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ایران مدیون جان فشانی و رشادت های بزرگمردانی است که شجاعانه جان خود را درطبق اخلاص نهادند تا از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کنند، نیروهای کارآمد و پرقدرتی که با توکل به خدای متعال و الهام از مکتب سرور و سالار شهیدان  حضرت اباعبدالله الحسین(ع) همواره آماده انجام هر ماموریتی برای دفاع و صیانت از حریم دین و میهن بوده و هستند.

اوج  اقتدار و افتخار رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی ایران در مقابل با دشمنان ملت عزیز ایران اسلامی مرهون ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی شهدای والامقامی است که نام و اثرات بی بدیلشان در تاریخ ایران اسلامی تا همیشه جاودان خواهند ماند.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه برادران ایمانی در ماه مبارک رمضان، شهادت جمعی از دریادلان نیروی دریایی ارتش در حادثه دردناک شناور کنارک که در حال اجرای تمرین رزمی و تحکیم صیانت ازمرزهای آبی جمهوری اسلامی ایران بودند را به محضر حضرت ولیعصر(عج)، فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی)، جنابعالی، فرماندهان، مسئولین و کارکنان خدوم و دریادل این نیرو و به ویژه خانواده های معظم، معزّز و صبور شهداء تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

برای شهدای عزیز، رحمت و رضوان الهی و همنشینی با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و برای مجروحین فداکار حادثه، عافیت و سلامتی و برای آحاد همکاران و نیز خانواده‌ها و بازماندگان مکرم، صبر و شکیبایی توأم با پاداش صابرین مسئلت می‌کنم.

عبدالنبی صداقت

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha