یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مرکز خدمات حوزه

حوزه/ مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی مرکز خدمات از برگزاری بیست و هشتمین همایش مدیران استانی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در مهرماه سال جاری در مشهد مقدس خبر داد.

دکتر یاسی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» به برگزاری بیست و هشتمین همایش مدیران استانی مرکز خدمات حوزه های علمیه در مهرماه سال جاری در مشهد مقدس اشاره کرد و گفت: تفاوت این همایش با همایشهای پیشین، تفکیکی است که از نظر همایشهای عمومی و نشستهای تخصصی ایجاد شده است،

وی اظهار داشت: با توجه به بررسیهای انجام شده، مقرر گردید سالیانه یک همایش عمومی و بین یک تا چهار نشست تخصصی در موضوعات مشخص و از قبل تعیین شده و با حضور متخصصین آن موضوع مشخص در مرکز خدمات برگزار شود.
مدیرکل برنامهریزی و نظارت راهبردی مرکز خدمات با اشاره به دلیل این تفکیک در برگزاری همایشها، بیان کرد: در سه سال گذشته همایش مدیران مرکز خدمات با رویکرد مسئله محور برگزار میشد و یک موضوع و مسئله خاص را دنبال میکردیم و به دنبال خروجیها و مصوبات مرتبط با آن مسئله خاص بودیم.
دکتر یاسی ادامه داد: از طرف دیگر بعضی از دغدغههایی را در مرکز مشاهده میکنیم که فراتر از یک امر مشخص و عمومی بوده و  بایستی تمام بدنه مدیریتی سازمان با آن درگیر شده، آن را درک و در کارهای سازمانی پیاده سازی کنند.
وی با بیان اینکه جمع این دو مورد در یک همایش کار را سخت کرده بود، ابراز داشت: از طرفی هم یک مسئله عمومی را داشتیم و هم مسئله ای مشخص که پرداختن به آن، زمان و متخصصین خاصی را نیاز داشت و نهایتاً به این رسیدیم سالیانه یک همایش عمومی با موضوعات و مسائل عمومی سازمان و همایشهایی با موضوعات مشخص و شفاف در حیطههای خدمترسانی داشته باشیم.
مدیرکل برنامهریزی و نظارت راهبردی مرکز خدمات با اشاره به اینکه همایش مشهد از همایشهای عمومی مرکز خدمات است، خاطرنشان ساخت: ارائه آموزشهای عمومی به مدیران، بررسی مسائل عمومی سازمان، برگزاری پرسش و پاسخهای رو در رو و چهره به چهره بین مدیران استانی و معاونین مرکز و برگزاری نشست صمیمی بین رئیس و مدیران استانی مرکز خدمات از جمله اهداف برگزاری بیست و هشتمین همایش مدیران استانی مرکز خدمات است.
دکتر یاسی ادامه داد: ابلاغ سیاستهای جدید شکل گرفته در حیطههای مأموریتی مرکز از مواردی است که طرح آنها در همایش پیش بینی شده است.
مدیرکل برنامهریزی و نظارت راهبردی مرکز خدمات اذعان داشت: امیدواریم با برگزاری این همایش بتوانیم به اهداف از پیش تعیین شده دست یافته و پیشرفتهایی در بحث آموزش مدیران داشته باشیم و همچنین بتوانیم بستری فراهم آوریم که گفتگوی صمیمانه میان مدیران ارشد، معاونین و مدیران استانی شکل گرفته و موجب رفع مشکلات و تعالی سازمان میباشد.
وی با اشاره به اینکه ایجاد احساس همدلی و یکی بودن از دیگر اهداف این همایش است، افزود: واقعیت این است که شکل گرفتن این حس اعتماد، همدلی و یکی بودن در سازمان به خودی خود اتفاق نمیافتد و یکی از اهدافی که برای این همایش پیشبینی کرده ایم، تقویت این مؤلفه در فرهنگ سازمانی مرکز است که امیدواریم محقق شود.
دکتر یاسی عنوان کرد: این همایش با حضور مدیران استانی مرکز خدمات، مسئولین نمایندگیها، مدیران ستادی اعم از معاونین، مدیران کل و مشاورین ریاست مرکز، چند تن از اعضای هیئت مدیره و همچنین مدیران و معاونین مؤسسات اقماری مرکز خدمات در نیمه مهرماه در مشهد مقدس برگزار میشود.
وی با بیان اینکه حجت الاسلام و المسلمین علم الهدی امام جمعه مشهد در افتتاحیه همایش حضور خواهند داشت ادامه داد: امیدواریم که با برنامهریزیای که صورت گرفته و جدول برنامههایی که از حدود 3 ماه گذشته بحث و گفتگوها برای تنظیم مناسب و شایسته آن در حال انجام است یک همایش خوب و مؤثر را داشته و بعد از همایش شاهد ارتقاء و رشد چشمگیر در فرهنگسازمانی، آموزهها و دانش سازمانی مدیران باشیم.

انتهای پیام/313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha