سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تبریز

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: امروز با نسلی مواجه هستیم که روش های یادگیری آنها با زمان ما متفاوت است، لذا باید تلاش کنیم زبان نسل امروز را بفهمیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، جلسه شورای اقامه نماز اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور حجت الاسلام آقاجانی مدیر ستاد اقامه نماز و تفسیر استان، فتحی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سایر اعضای شورا برگزار شد.

حجت الاسلام آقاجانی با تاکید بر توسعه و ترویج فرهنگ نماز و معنویت گفت: برای اینکه به نماز جماعت رونق بدهیم باید خود عامل بوده و تبلیغ کنیم. تبلیغ هم دو مقوله دارد، دانستن احکام و امر به معروف و در مرحله بعدی تشویق است که از فعالان نمازی تجلیل شود.

فتحی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هم با بیان ثمرات معنویت و نماز در مراکز اداری، گفت: یکی از روش های ارتقاء بهره‌وری در ادارات و نهادها رشد معنوی کارکنان است که اقامه نماز مهمترین مصداق آن است.

وی با اشاره ضرورت انتقال معارف نماز به نسل امروز، افزود: امروز با نسلی مواجه هستیم که روش های یادگیری آنها با زمان ما متفاوت است، لذا باید تلاش کنیم زبان نسل امروز را بفهمیم.

معارف دینی با زبان نسل امروز تبیین شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha