جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
مسئول مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر

حوزه/ مسئول مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر بوشهر گفت: مبارزه با مفاسد عمومی یکی از خواسته‌های اصلی این مجمع و مردم به شمار می‌رود که شایسته است در جهت ریشه کن کردن آن به طور جدّ با عوامل آن برخورد شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، سرهنگ خضر فقیه مسئول مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر، امروز در نشست تعامل، تفاهم و اندیشه در جهت پیگیری مطالبات مردمی که با حضور اعضای این مجمع و دادستان مرکزی این استان برگزار شد، اظهار داشت: مبارزه با مفاسد عمومی یکی از خواسته‌های اصلی این مجمع و مردم به شمار می‌رود که شایسته است در جهت ریشه کن کردن آن به طور جد با عوامل آن برخورد شود.

وی ضمن گرامیداشت فرا رسیدن یوم الله ۱۳ آبان، تصریح کرد: به طول انجامیدن نتایج پرونده‌ها یکی از مطالبات مهم مردم و مشکل اصلی دستگاه قضا به شمار می‌رود و شایسته است مسئولین ذیربط با ارائه راهکارهای مناسب هرچه زودتر در جهت رفع این مهم به طور جهادی تلاش کنند.

مسئول مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر گفت: رفع اطاله دادرسی از مطالبات مهم مردم است.

عمار شهنیایی دادستان مرکزی استان بوشهر نیز در این نشست یادآور شد: در راستای بررسی و رصد هرچه بهتر مشکلات استان در زمینه حقوق عامه، معاونتی را با این عنوان در دادگستری استان بوشهر تشکیل داده‌ایم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha