سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
فراخوان جذب و اعزام نیروهای جهادی تبلیغی

حوزه/ فراخوان جذب و اعزام نیروهای جهادی تبلیغی به مراکز علمی، مدارس، سازمان‌ها و ارگان‌ها و روستاها از سوی بسیج طلاب و اداره کل تبلیغ جامعة الزهرا (س) اعلام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، فراخوان جذب و اعزام نیروهای جهادی تبلیغی به مراکز علمی، مدارس، سازمان‌ها و ارگان‌ها و روستاها از سوی بسیج طلاب و اداره کل تبلیغ جامعة الزهرا(س) اعلام شد.

سازماندهی و اعزام مبلغان توانمند و آموزش دیده در گروه‌های جهادی، آموزش و توانمندسازی سایر طلاب در راستای امر تبلیغ و همچنین هدایت برنامه‌های تبلیغی به سمت موضوعات مورد نیاز و اولویت دار جامعه اسلامی از جمله اهداف این طرح است.

در این طرح، مبلغان در دو گروه آموزش دیده و نیاز به آموزش و کارورزی تقسیم بندی شده و در موضوعات مورد نیاز و اولویت دار جامعه اسلامی به فعالیت می‌پردازند.

علاقه‌مندان جهت حضور و فعالیت در این طرح از طریق پیوند http://forms.jz.ac.ir/f_۹۸/ اقدام کنند و همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند روزهای شنبه تا سه شنبه ۹:۳۰ تا ۱۲ به دفتر بسیج طلاب واقع در آموزشگاه امام رضا(ع)، طبقه همکف سالن شهید بهشتی(ره) مراجعه و یا با شماره تلفن ۳۲۱۱۲۴۷۷ تماس برقرار کنند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha