چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
رویین تن

حوزه/ یک کارگردان گفت: آنچه امروز در غزه دیده می‌شود ربطی به جنگ ندارد زیرا جنایات صهیونیست‌ها با توحش پیوند خورده است.

علی رویین‌تن، کارگردان سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه با محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها در غزه گفت: جنایاتی که امروز در غزه رقم می‌خورد به اندازه‌ای تلخ و وحشتناک است که در تاریخ بشریت باقی خواهد ماند، زیرا کارهایی که آنها انجام می‌دهند، هیچ ربطی به انسانیت ندارد و تنها توحش را می‌توان در آن مشاهده کرد.

وی افزود: دستگاه‌های تبلیغاتی صهیونیستی و غربی تلاش می‌کنند جای ظالم و مظلوم را عوض کنند. این خواسته آنها محقق نخواهد شد چون مردم امروز آگاه هستند، برای همین شاهد اعتراضات ضد صهیونیستی در گوشه گوشه دنیا هستیم. در این میان رسانه‌های کشور ما و دیگر کشورهای مسلمان هم باید با پوشش صحیح اخبار در جهت آگاه‌سازی بیشتر مردم عمل کنند.

این کارگردان ادامه داد: جنایاتی که از سوی صهیونیست‌ها سر می‌زند از سوی مدافعان دروغین حقوق بشر نادیده گرفته شده است. این عمل آنها نشان می‌دهد شعارهای انسان دوستی آنها تنها زمانی جامه عمل می‌پوشاند که نفع آنها در آن باشد وگرنه چگونه می‌توان چنین کشتاری را در غزه ندید.

رویین تن تاکید کرد: پوشش خبری آنچه امروز در غزه رخ می‌دهد نیاز اصلی است چون در این مقطع سرعت خبررسانی حرف اول را می‌زنند اما باید توجه داشت در کنار این امر باید با تولید برنامه‌های نمایشی قدم‌های جدی تر و عمیق‌تری برداشت زیرا تاثیراتی که یک فیلم یا سریال دارد شاید بسیار بیشتر از خبرهای لحظه‌ای باشد.

این کارگردان گفت: آنچه مهم است به چگونگی ساخت این دست تولیدات برمی‌گردد کار در این حوزه باید کیفیت بالایی داشته باشد برای رسیدن به این خواسته نیز باید حمایت‌های کامل صورت گیرد تا آثاری نظیر «بازمانده» تولید شود. یکی از راهکارهایی که در این زمینه می‌تواند مفید فایده باشد تولیدات مشترک با دیگر کشورهایی است که با آرمان‌های مقاومت همسو هستند.

وی در پایان اظهار کرد: متاسفانه برخی حمایت‌های مدیران تنها در حد حرف باقی می‌ماند. برای مثال خودم فیلمنامه‌ای درباره فلسطین داشتم که به دلیل عدم حمایت‌های لازم ساخته نشد! برای همین تاکید می‌کنم یک همت همگانی باید در این عرصه شکل گیرد تا با سیاست گذاری منسجم تولید فیلم‌هایی با محور مقاومت تداوم داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha