سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
رویداد تولید محتوی دیجیتال استان قم

حوزه/ دبیر رویداد تولید محتوای قم از رقابت بیش از ۷۰ تیم در رویداد تولید محتوای بسیج خبر داد و گفت: در این رویداد حدود ۲۰ تیم خواهر حاضر هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سید محمدصادق اسلامی در حاشیه برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان قم در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به آغاز رقابت تیم‌ها در این رویداد، اظهار داشت: پنجمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال استان قم به‌صورت حضوری در سه بخش بازی‌سازی، پویانمایی و نرم‌افزار صبح امروز آغاز شد.

وی ادامه داد: این رویداد یک ماراتن ۴۸ ساعته در مرحله استانی است که در آن توسعه‌دهندگان بازی و نرم‌افزارهای ویژه تلفن همراه و تولیدکنندگان پویانمایی از سراسر کشور در دو مرحله استانی و کشوری گرد هم آمده و با یکدیگر رقابت می‌کنند.
دبیر رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان قم با اشاره به تعداد تیم‌های حاضر در این رقابت، گفت: در این رقابت بیش از ۷۰ تیم حاضر هستند که حدود ۲۰ تیم را خواهران تشکیل داده‌اند.

وی اضافه کرد: تیم‌های شرکت‌کننده از نفرات ۳ تا ۵ نفره تشکیل شده‌اند که به‌صورت سرجمع حدود ۳۵۰ نفر هستند.

اسلامی در ادامه با اشاره به سوژه‌های بازی‌های ویژه تلفن همراه، گفت: قرآن و عترت، اقتدار ایران، سبک زندگی، بازی‌های آموزشی، گردشگری، خدمات شهری، ورزش و سلامت و اقوام ایرانی از جمله سوژه‌های بازی‌سازی است.

وی ادامه داد: قرآن و عترت، جهاد خدمت، گردشگری، خدمات شهری، ورزش و سلامت، سبک زندگی، آموزش و تربیت و اقوام ایرانی از جمله سوژه‌های نرم‌افزارهای ویژه تلفن همراه است.

دبیر رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان قم با اشاره به سوژه پویانمایی عنوان کرد: امیدآفرینی در جهت پیشرفت ایران، فرهنگ عمومی و عدالت اجتماعی ایران، حضور شورانگیز در المپیک، نابودی اسرائیل، فتح قدس و الگوی سوم زن از جمله سوژه‌های قسمت پویانمایی است.
وی در خاتمه اهداف این رویداد را موردتوجه قرارداد ابراز داشت: نمایش توانمندی‌های تخصصی بسیج در عرصة تولید محتوای دیجیتال در بستر فضای مجازی، ارتقا و رشد توانمندی‌های فنی و خلاقانه نیروهای مردمی در عرصة تولید محتوای دیجیتال و شناسایی استعدادهای برتر مردمی در حوزه تولید محتوای دیجیتال باهدف اشتغال‌زایی و رونق اقتصاد و کسب‌وکارهای مجازی و دیجیتال بومی از جمله این اهداف است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha