سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام آذرافروز

حوزه/ حجت الاسلام آذرافروز از برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی طلاب و روحانیون کشور به میزبانی استان خوزستان خبر داد.

حجت الاسلام آذرافروز مسئول امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، اظهار داشت: جشنواره فرهنگی ورزشی طلاب و روحانیون خوزستان به همت مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه خوزستان با همکاری بسیج طلاب و روحانیون استان در ۷ رشته فوتسال، والیبال، شنا، دو و میدانی، تنیس روی میز، آمادگی جسمانی و تیراندازی در تاریخ ۲۵ و ۲۶ آبان ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌گردد.

وی افزود: جشنواره فرهنگی ورزشی امسال به نام شهید شاخص بسیج طلاب یعنی شهید آرمان علی وردی خواهد بود.

مسئول امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه خوزستان گفت: امسال نسبت به سال گذشته هم در تعداد رشته‌ها و هم در تعداد شرکت کنندگان رشد قابل توجهی داشتیم، به‌عنوان مثال سال قبل در مسابقات فوتسال ۱۶ تیم ثبت نام کرده بودند ولی امسال ۲۴ تیم ثبت نام کردند، همچنین در سال گذشته رشته والیبال جزء رشته‌ها نبوده در حالی که امسال جزء رشته‌ها قرار گرفته و ۸ تیم نیز در این رشته ثبت نام کرده‌اند.

وی ابراز کرد: نفرات برتر در رشته‌های انفرادی این دور از مسابقات به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند، همچنین در رشته والیبال و فوتسال نیز شرکت کنندگانی که دارای امتیازات و معیارهای لازم هستند در قالب یک تیم منتخب برای اعزام به جشنواره کشوری که در دهه فجر ۱۴۰۲ برگزار می‌شود، انتخاب خواهند شد.

حجت الاسلام آذرافروز اضافه کرد: امسال استان خوزستان میزبان جشنواره فرهنگی ورزشی کشوری بوده و امیدواریم بتوانیم به کمک بسیج طلاب و روحانیون استان مسابقاتی در شأن طلاب و روحانیون منتخب کشور برگزار کنیم.

وی بیان کرد: افتتاحیه جشنواره فرهنگی ورزشی طلاب و روحانیون خوزستان چهارشنبه ۲۴ آبان ماه و اختتامیه و اهدای جوایز آن جمعه ۲۶ آبان ماه ۱۴۰۲ خواهد بود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha