شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
امام جمعه کنگان

حوزه/ امام جمعه کنگان گفت: امروز همه دنیا می داند تفکر و فرهنگ بسیجی یکی از مؤلفه های قدرت نرم جمهوری اسلامی است و از موفقیت های جمهوری اسلامی صدور تفکر بسیجی به دیگر کشورهای دنیاست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمود محمودی امام جمعه کنگان شب گذشته در جمع اعضای مجمع بسیجیان شهرستان کنگان، اظهار داشت: مجمع بسیجیان آمادگی دارد در گام دوم انقلاب به نظام دینی کمک کند و با فعالیت جهادی در عرصه‌های مختلف به کمک مسئولین بشتابد.

رئیس مجمع بسیجیان شهرستان کنگان، گفت: هر کجا مسئولین به‌دلیل مشغله زیاد احساس نیاز به کار کارشناسی کنند مجمع با همت هیئت اندیشه ورز و کارگروه‌های تخصصی حاضر است به عنوان مشاوری امین و دلسوز در کنار مسئولین باشد.

امام جمعه کنگان یادآور شد: امروز همه دنیا می‌دانند تفکر و فرهنگ بسیجی یکی از مؤلفه‌های قدرت نرم جمهوری اسلامی است و از موفقیت‌های جمهوری اسلامی صدور تفکر بسیجی به دیگر کشورهای دنیاست که ثمره آن گروه‌های مقاومت در لبنان، فلسطین، غزه، کرانه باختری، سوریه، یمن و عراق می‌باشد و نمونه‌ای از آن را در طوفان الاقصی دیدیم که هیمنه اسرائیل را در هم شکست.

حجت الاسلام محمودی با اشاره به روز نوجوان و هفته بسیج دانش آموزی بر اشاعه و نهادینه شدن فرهنگ و تفکر بسیجی در بین دانش آموزان اشاره کرد و یادآور شد: اگر به دنبال پیشرفت شهرستان خود هستیم باید سند پیشرفت و توسعه جامع حداقل ۱۰ سال آینده شهرستان را ترسیم کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha