یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام مصلح

حوزه/ حجت الاسلام مصلح با بیان اینکه هیئت امنای مساجد به جوانان اهمیت دهند و به امام جماعت در جذب افراد کمک کنند، گفت: امام جماعت محور است و در زمینه اجرای برنامه‌های فرهنگی مذهبی با مشورت او امورات انجام گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام حسن مصلح امام جمعه برازجان شامگاه چهارشنبه در جمع نمازگزاران مسجد جواد الائمه (ع) محله ۶۹ هکتاری برازجان، ضمن گرامیداشت یاد شهدای غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونسیتی، اظهار داشت: نماز ستون دین و اساس و پایه دین است، تشخیص بین کفر و اسلام نیز برپایه نماز است.

وی با بیان اینکه مومن کسی است که به باور برسد و به واجبات خدا بپردازد، گفت: نماز انسان را از فحشا و منکر باز می‌دارد، بنابراین همه می‌بایست اهل اقامه نماز باشیم، البته نمازی افضل است که در مسجد خوانده شود و به جماعت برگزار گردد.

حجت الاسلام مصلح با بیان اینکه هیأت امنای مساجد به جوانان اهمیت دهند و به امام جماعت در جذب افراد کمک کنند، خاطرنشان کرد: امام جماعت محور است و در زمینه اجرای برنامه‌های فرهنگی مذهبی با مشورت او امورات انجام گیرد.

گفتنی است در این مراسم حجج اسلام وحیدی رییس اداره تبلیغات اسلامی و احمدی مسئول رسیدگی به امور مساجد شهرستان دشتستان مطالبی در زمینه لزوم همکاری با امام جماعت جدید مسجد بیان کردند.

به گزارش حوزه، در این مراسم حجت الاسلام سید مجتبی شفیعی به عنوان امام جماعت جدید مسجد جوادالائمه (ع) برازجان معرفی شد.

در ادامه حجت الاسلام مصلح ضمن دیدار با اهالی محله، از مراحل ساخت خانه عالم مسجد بازدید کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha