جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
استاندار خراسان جنوبی

حوزه/ در پی هنجارشکنی روز جمعه ۵ آبان ۱۴۰۲ در ورزشگاه غدیر بیرجند، استاندار خراسان جنوبی از مردم ولایت مدار استان عذرخواهی و مدیر کل ورزش و جوانان را عزل کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، باتوجه به هنجارشکنی در نمایشگاه توانمندی‌های هیئت‌های ورزشی استان خراسان جنوبی در ورزشگاه غدیر بیرجند، استاندار این استان ضمن عذرخواهی از مردم، دستور تغییر مدیریت اداره کل ورزش و جوانان استان را صادر کرد.

بیشتر بخوانید:

هنجارشکنی در مکان عمومی آن هم با پول بیت المال! / دهن کجی به ارزش‌ها در ورزشگاه غدیر

دستور دادستان بیرجند برای شناسایی و تعقیب عوامل هنجارشکنی ورزشگاه غدیر

متن کامل بیانیه استاندار خراسان جنوبی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در پی برگزاری همایش معرفی توانمندی های ورزشی استان و معرفی رشته های ورزشی موجود در سطح استان ویژه هفته تربیت بدنی و ورزش در روز جمعه مورخه ۰۵/۰۸/۱۴۰۲ با حضور پرشور و نشاط ورزشکاران عمدتاً نوجوان به همراهی خانواده هایشان، علیرغم خلق صحنه های به یادماندنی و غرورآفرین در حمایت از جبهه مقاومت و شهدای غزه با به اهتزاز درآوردن پرچم فلسطین و همچنین برپایی غرفه شهدا و اجرای رژه با پیراهن های منقّش به تمثال مبارک سردار فاتح دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی، متأسفانه با بی دقتی و مسامحه بلاوجه دست اندرکاران این همایش، برنامه هایی به اجرا درآمد که در تغایر با شئونات و موازین اسلامی بوده است.

پس از بررسی های به عمل آمده، قصور و سوء مدیریت اداره کل ورزش و جوانان استان در این زمینه مسجّل شد، لذا ضمن عذرخواهی از محضر قاطبه مردم متدین، انقلابی و بصیر خراسان جنوبی به ویژه خانواده های محترم شهدا و ایثارگران، علما و فضلا، فرهیختگان و جوانان گام دوم انقلاب، دستور تغییر مدیریت اداره کل ورزش و جوانان استان صادر گردید.

فرصت را مغتنم شمرده به همه مدیران دستگاه های اجرایی سطح استان مؤکداً گوشزد می گردد که در اجرای برنامه های ذیل تشکیلات اداری خود در رعایت شئونات دینی و انقلابی، دقت لازم و جامع را به عمل آورند.

علیه توکلت و الیه انیب
جواد قناعت
استاندار خراسان جنوبی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha