شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تبریز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: نیاز مبرم مردم فلسطین پوشاک و کمک نقدی است و انتظار داریم شهروندان در این زمینه پای کار باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت‌الاسلام و المسلمین علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان زنجان امروز در مراسم اختتامیه جشنواره اسوه گفت: عملیات طوفان الاقصی بیانگر این نکته مهم بود که اسرائیل با وجود تمام حمایت‌هایی که از سوی جهان استکبار از او صورت می‌گیرد در نهایت ضعف قرار گرفته است و از سوی دیگر قدرت و اقتدار جبهه مقاومت خود را نشان داد و توانست صهیونیست‌ها را شوکه و غافلگیر کند.

وی افزود: روزی جوانان مقاومت با سنگ در برابر استکبار ایستادگی می‌کردند ولی امروزه با موشک و عملیات‌های پیچیده پاسخ دشمنان را می‌دهند. هیچ تردیدی نیست که طبق فرموده مقام معظم رهبری، اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان تصریح کرد: اعلان انزجار از اقدامات رژیم کودک کش اسرائیل عمومی شده؛ چون این رژیم جعلی ۲ هزار و ۵۰۰ کودک و ۲ هزار زن را به شهادت رسانده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین خاتمی ادامه داد: نکته قابل توجه این است که ابهت اسرائیل شکسته شده است و فقط اظهار همدردی با فلسطین کافی نیست و باید به فلسطین کمک کنیم.

وی افزود: در حال حاضر کمیته امداد و هلال احمر نسبت به جمع‌آوری کمک اقدام کرده‌اند اما در نماز جمعه هم اعلام شد که مردم کمک‌های خود را از طریق پایگاه‌های بسیج هم تحویل دهند و اینکه این کمک ها چه زمانی به دست مردم فلسطین می‌رسد؛ مهم نیست چون ما وظیفه داریم کمک کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان تصریح کرد: امروز کمک به فلسطین نیاز است و پول هرچقدر هم کم اما کارساز است؛ البته باید پوشاک و پتو نیز به منطقه ارسال شود؛ چون مردم نیاز شدیدی به این اقلام دارند.

وی با بیان اینکه انتظار داریم همه مساجد وارد عمل شده و نسبت به جمع‌آوری کمک ها اقدام کنند، اضافه کرد: قطعا این کمک‌ها در پیروزی حق علیه باطل تاثیرگذار خواهد بود چون مردم فلسطین در جریان حمله اسرائیل مظلوم واقع شده‌اند و باید از آنها حمایت شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha