جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
کد خبر: 1116901
۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵
بنیاد

حوزه/ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان گفت: وحدت، رمز موفقیت در هر عرصه‌ای و کلید حل مشکلات است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام هبت الله هاشمی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان روز گذشته، در پنجمین جلسه هم اندیشی کانون‌ها و تشکل‌های بنیاد شهید غرب کشور، استان‌های (کرمانشاه، کردستان، ایلام، همدان و لرستان)، اظهار داشت: وحدت، رمز موفقیت در هر عرصه‌ای و کلید حل مشکلات است.

وی با بیان اینکه باید از فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود برای رفع مشکلات جامعه ایثارگران استفاده شود، افزود: باید با وحدت و همدلی در راستای رفع مشکلات ایثارگران جامعه تلاش کنیم.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان، بیان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مددکاری، رسالت بنیاد شهید است و کارکنان این نهاد با بازنشستگی رسالتشان نه تنها تمام نمی‌شود بلکه بیشتر هم خواهد شد.

حجت الاسلام هاشمی از بازنشستگان به عنوان ثروت این نهاد یاد کرد و گفت: همیشه در تلاش هستیم از توانایی، فکر و تجربه‌های بازنشستگان بهره‌مند شویم.

حجت الاسلام هاشمی یادآور شد: بهره مندی از تجربه بزرگان و بازنشستگان در کنار علم، به رفع مسائل و مشکلات کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه مسائل و مشکلات بازنشستگان فراموش نمی‌شود، خاطر نشان کرد: مسائل بازنشستگان بنیاد همواره پیگیری می‌شود.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با تأکید بر لزوم حفظ وحدت و همدلی در جامعه، اظهار کرد: وحدت و همدلی در هر کاری به‌ویژه در حوزه بنیاد شهید موجب موفقیت و انجام صحیح رسالت خطیری است که بر عهده داریم.

حجت الاسلام هاشمی تصریح کرد: با استفاده از فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود مشکلات ایثارگران، خانواده شهدا و بازنشستگان برطرف می‌شود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha