سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
ی

حوزه / امام جمعه بخش کویرات با بیان اینکه ۱۳ آبان در روز شمار انقلاب اسلامی نه یک روز که خود به تنهایی یک تاریخ و انقلاب دیگر است، گفت: این روز با نثار خون‌های پاک شهدای دانش آموز جاودانه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ابوزیدآباد در مصلای این شهر با اشاره به سیزدهم آبان ماه، سالروز تبعید حضرت امام راحل، روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، اظهار داشت: سیزدهم آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی روزی ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است.

امام جمعه بخش کویرات آران و بیدگل، ۱۳ آبان را روزی پُر پیام برای بشریت تحت ظلم و ستم طاغوتیان و یزیدیان زمان دانست و گفت: روز سیزدهم آبان ماه نه فقط روز فریاد، بلکه روز اقدام عملی و مبارزه علیه استکبار جهانی و روز تبلور بیداری و هوشیاری ملت بزرگ ایران اسلامی است.

حجت الاسلام قاسمی با بیان اینکه ۱۳ آبان روز فریاد علیه استکبار و روز تبیین شعار مرگ بر آمریکاست، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در جمع هزاران نفر از دانش آموزان و دانشجویان فرمودند، مرگ بر آمریکا یک شعار نیست بلکه یک خط مشی است.

امام جمعه بخش کویرات با بیان اینکه ۱۳ آبان در روز شمار انقلاب اسلامی نه یک روز که خود به تنهایی یک تاریخ و انقلاب دیگر است که با نثار خون‌های پاک شهدای دانش آموز جاودانه شد، اظهار کرد: در این روز دانشجویان خط امام با الهام از اندیشه‌های استکبار ستیز و ضد استعماری حضرت امام(ره)، آخرین لانه فساد و جاسوسی ام الفساد قرن شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار را به تسخیر در آوردند.

حجت الاسلام قاسمی با بیان اینکه تسخیر لانه جاسوسی آمریکا چنان حماسه‌ای شکوهمند و کوبنده بود که بنیانگذار جمهوری اسلامی امام عظیم الشأن آن را انقلاب دوم و حتی بزرگتر از انقلاب اول که سرنگونی رژیم طاغوت بود دانستند، ابراز کرد: نمازگزاران جمعه بخش کویرات شهر ابوزیدآباد و روستاهای مجاور ضمن اعلام همبستگی مجدد با آرمان‌های حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری و حمایت از دولت، شعار ما همان شعار استکبار ستیزی و عدم اعتماد به آمریکاست و با صدای رسا همچنان اعلام می‌داریم که هیهات من الذله و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ براسرائیل سر می‌دهیم.

امام جمعه بخش کویرات بر لزوم حضور پر شور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان تأکید کرد و گفت: مردم بخش کویرات فردا همچون همه آحاد مردم در سراسر کشور با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان نفرت و انزجار خود را از آمریکا و اسرائیل اعلام خواهند نمود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha