یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تبریز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان با صدور بیانیه‌ای، ۱۳ آبان را نقطه عطفی در تاریخ مبارزات علیه استکبار جهانی دانستند و از مردم برای حضور با شکوه در این راهپیمایی دعوت کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین علی خاتمی و محسن افشارچی، روز جمعه در بیانیه مشترکی با اشاره به وقایع اخیر در منطقه عموم مردم را برای حضور در راهپیمایی با شکوه ۱۳ آبان دعوت کردند.

در بخشی از این بیانیه آمده است :۱۳ آبان نماد ملی مبارزه با استکبار جهانی و نقطه عطفی برای حرکت استکبار ستیزی ملت بزرگ ایران است که تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه، کشتار دانش آموزان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در این روز حوادثی بود که هریک به وسعت انقلابی بزرگ در دنیا علیرغم نقشه های شوم دشمنان تاثیرگذار شد.

این بیانیه می افزاید :۱۳ آبان امسال را در شرایطی گرامی می داریم که شاهد حملات ددمنشانه و سبعانه رژیم جنایتکار و کودک کش اسرائیل به ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین هستیم و همین موضوع نشان می دهد که ایران اسلامی باید با اقتدار همچنان به آرمان های خود در جهت استکبار ستیزی و حمایت از مردم مظلوم در سراسر جهان خصوصاً مردم مظلوم فلسطین که به فرمایش معمار کبیر انقلاب حضرت امام (ره) فلسطین پاره تن اسلام است ادامه دهد.

بیانیه نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان به مناسبت ۱۳ آبان ادامه می دهد: ملت هوشیار و همیشه در صحنه ایران اسلامی و استان زنجان خصوصاً دانش آموزان و دانشجویان باری دیگر با گرامیداشت این روز باشکوه و با حضور حماسی در راهپیمایی ۱۳ آبان به جهانیان ثابت خواهند کرد در مسیر اهداف بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) تحت زعامت و رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) کوتاه نخواهند آمد.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی و افشارچی افزودند: اینجانبان از مردم استان زنجان دعوت می کنیم با توجه به شرایط ویژه امروز ایران در منطقه و جهان جهت مقابله با استکبار جهانی و جنایت های رژیم غاصب اسرائیل و آمریکای جنایتکار با شکوه تر از گذشته در راهپیمایی ۱۳ آبان ماه، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی شرکت کنند و رژیم های غاصب، جعلی و مستبد جهان را ناکام و ناامید سازند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha