یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
.

حوزه/ حجت الاسلام محمدی امام جمعه شهرستان نظرآباد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: یوم اللّه سیزده آبان، یادآور حماسه ها، ایثارها و فداکاری های دانش آموزان عزیز است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از البرز، حجت الاسلام قادر محمدی، امام جمعه نظرآباد، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهرستان در پیش بودن روز ۱۳ آبان گفت: سیزده آبان به دلیل پوشش سه مقطع خاص و سه حادثه مهم تاریخی در حماسه استکبارستیزی ملت با بصیرت ایران اسلامی در سال‌های ۴۳، ۵۷ و ۵۸ از اهمیت و حساسیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی افزود:یوم اللّه سیزده آبان، یادآور حماسه ها، ایثارها و فداکاری های دانش آموزان عزیز است.

حجت الاسلام محمدی به نقش ویژه انقلاب اسلامی ایران در جهان اشاره کرد و اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران، زمینه‌ساز بزرگ‌ترین جریان در خنثی‌سازی اهداف استکباری آمریکا گردید و سد محکمی را در برابر نظام سلطه شیطان بزرگ و طاغوت اکبر به وجود آورد.

خطیب نماز جمعه نظرآباد به نقش ویژه حضرت امام(ره) اشاره کرد و گفت: در حقیقت امام بزرگوارِ ما در این نهضت عظیمی که در کشورمان و در جهان اسلام به‌ وجود آوردند، دو پرچم را بلند کردند و برافراشته نگاه داشتند: یک پرچم عبارت است از پرچم احیاء اسلام؛ پرچم دوم، پرچم عزت و سربلندی ایران و ایرانی.

وی افزود: از اهداف مشخص و روشن امام، مبارزه جدی و بی‌امان با اسرائیل غاصب بود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی نظرآباد به انزجار جهانی از رفتار صهیونیست‌ها اشاره کرد و گفت: امروزه شاهد هستیم که همه آزادی خواهان جهان در همه قاره‌ها در قلب اروپا و آمریکا! با فریاد زنده باد فلسطین!مرگ بر اسراییل! در دفاع از فلسطین به خیابانها آمده اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha