شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
ظ

حوزه / به مناسبت گرامیداشت سالروز ۱۲ آبان روز «حماسه ایثار کاشان» ویژه برنامه حماسه‌سازان انقلاب در گلزار شهدای دارالسلام کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، به مناسبت ۱۲ آبان سالروز «حماسه و ایثار مردم کاشان» در تشییع پیکرهای پاک ۹۶ شهید عملیات خیبر در سال ۷۳، سازمان‌ فرهنگی، اجتماعی‌ و ورزشی‌ شهرداری کاشان، اقدام به برگزاری ویژه برنامه «حماسه‌سازان انقلاب» کرد.

این برنامه که اجرای آن را محمد زری‌باف بر عهده داشت در قالب اجتماع خانواده‌های کاشانی در گلزار شهدای دارالسلام برگزار شد.

در این برنامه افزون بر اجرای میلاد هارونی و سرود توسط گروه باران، از برگزیدگان همایش دو همگانی که در مسافت ۱۲٠٠ متری از پارک لاله تا گلزار شهدای دارالسلام انجام شده بود، تقدیر به عمل آمد.

همچنین پسران ۱۳ تا ۲٠ سال در همایش دو همگانی به مناسبت گرامیداشت روز حماسه و ایثار کاشان مسیری به مسافت ۱۲٠٠ متر را از پارک لاله تا گلزار شهدای دارالسلام این شهر دویدند.

همایش دو همگانی با شعار ورزش، همدلی، ایثار با مشارکت نهادها و دستگاه‌های اجرایی کاشان در رده سنی ۱۳ تا ۱۵، ۱۶ تا ۱۸ و ۱۸ تا ۲۰ سال بین دانش‌آموزان و پسران علاقه‌مندان برگزار شد.

این رقابت علاوه بر جنبه ورزشی و اشاعه ورزش همگانی در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا با همکاری هیئت دو و میدانی اداره ورزش و جوانان با داوری محمدرضا محققی، علی معیری، بهرام کاظمی، هادی کدخدایی و محمد مطلبی از پیشکسوتان و قهرمانان دو و میدانی کشور پیگیری شد.

در پایان از برگزیدگان این رقابت در ویژه برنامه «حماسه‌سازان انقلاب» و به مناسبت روز حماسه و ایثار کاشان، تقدیر شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha