شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/حماسه مردم یزد در یوم الله 13 آبان 1400

فرمانده انتظامی استان لرستان از مردم استان دعوت کرد در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان حضوری گسترده داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، سردار یحیی الهی فرمانده انتظامی لرستان در پیامی آورده است:

۱۳ آبان، یوم‌الله تجلی اراده و ایستادگی و مقاومت مقدس ملت در مصاف با استکبار جهانی است. گرامیداشت یاد و خاطره دانش‌آموزان و دانشجویان شهید و غیوری که به تأسی از معمار کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی (رحمه‌الله‌علیه) این روز را به یکی از ایام الله و روزهای عزت، سربلندی و پایداری در مقابل استکبار تبدیل کردند.

امسال در حالی در آستانه گرامیداشت سالروز یوم‌الله ۱۳ آبان قرار داریم که جهان در تب و تاب حوادث خونین فلسطین است و همین موضوع نشان می‌دهد که ایران اسلامی باید با اقتدار همچنان به آرمان‌های خود در جهت استکبارستیزی و حمایت از مردم مظلوم در سراسر جهان خصوصاً مردم مظلوم فلسطین ادامه دهد.

اینک که در آستانه یوم الله ۱۳ آبان هستیم و در روزهایی که گذشت شاهد جنایات بی‌رحمانه رژیم غاصب و اشغالگر صهیونیستی در نوار غزه و کشتار گسترده کودکان، زنان و انسان‌های بی‌پناه بودیم که قلب هر انسان آزاده و آزادی‌خواه را در گوشه گوشه جهان علیه این جنایات ددمنشانه به درد آورده است.

بدینوسیله از مردم مؤمن، ولایی و انقلابی استان لرستان دعوت می‌شود با توجه به شرایط موجود و جنایت‌های رژیم غاصب اسرائیل و آمریکای جنایتکار، باحضور حماسی خود و با شکوه‌تر از گذشته در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی شرکت کنند و حمایت خود را از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین با سر دادن شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا اعلام کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha