دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
شیخ علی دعموش نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله

حوزه/ شیخ علی دعموش گفت: تمام جنایات جنگی و نسل کشی که امروز در غزه رخ می دهد، گواه روشنی است بر اینکه آمریکا جنایتکار است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ علی دعموش، نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان گفت: تمام جنایات جنگی و نسل کشی که امروز در غزه رخ می دهد، گواه روشنی است بر اینکه آمریکا جنایتکار است و بسیاری از کشورهای غربی جنایتکار بوده و رهبران و مقامات آنها جنایتکار هستند و معنای انسانیت، تمدن و آزادی را نمی دانند.

وی در خطبه نماز جمعه گفت: باید ما و همه مردم به آمریکا و همه کسانی که جنایات رژیم صهیونیستی را سرپوش می‌گذارند، به عنوان جنایتکار، ظالم متجاوز نگاه کنیم و نمی‌توان بر آنها تکیه کرد؛ چراکه همه شعارهایی که درباره حقوق و آزادی ها سر می‌دهند، شعارهای فریبنده و صرفا اسلوب هایی برای گمراهی و فریب است و اقدامی برای فریب و گمراه کردن مردم ما، نفوذ در جوامع ما، دخالت در همه امور ما و دامن زدن به نزاع در کشورهای ما به شمار می رود.

شیخ دعموش تاکید کرد: ادامه جنایات وحشیانه و قتل عام برای چهارمین هفته علیه کودکان، زنان، سالمندان، بیمارستان ها و اردوگاه های مسکونی غزه تنها بر دوش دشمن صهیونیستی و نتانیاهو نیست، بلکه در واقع، ایالات متحده آمریکا و متحدان غربی و سازش کاران، به عنوان شرکای واقعی این جنایات، مسئولیت کامل را بر عهده دارند و علناً آتش‌بس و پایان قتل‌عام علیه غیرنظامیان فلسطینی را رد می‌کنند.

وی اشاره کرد: اینکه عدم موفقیت متجاوزان صهیونیستی در رسیدن به اهداف خود، ادامه این جنایات شنیع و وحشیانه علیه بشریت را توجیه نمی کند.

عضو ارشد حزب الله بیان داشت: این وحشیگری تنها باعث ایجاد نفرت بیشتر در میان ملّت های عربی، اسلامی و آزاده نسبت به رژیم صهیونیستی و آمریکا و متحدان غربی آن که همگی در ریختن خون فلسطینیان در غزه مشارکت دارند، خواهد شد.

شیخ دعموش در پایان تاکید کرد: مجوز آمریکا و غرب به دشمن برای به راه انداختن این جنگ ویرانگر علیه کودکان و زنان غزه، مایه ننگ در تاریخ آمریکا، غرب و کشورهای سازشگر و همدست خواهد بود و با لفاظی های توخالی، مواضع، خرده کمک ها یا ادعاهای دروغین مبنی بر پایبندی به حقوق مردم فلسطین پاک نخواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha