پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
شمسی فر

حوزه/ امام جمعه موقت خرم آباد گفت: دولت های آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان بدانند با حمایت خود در این جنایت و نسل کشی شریک هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام بهروز شمسی فر، امام جمعه موقت خرم آباد، در خطبه های نماز جمعه در مصلای الغدیر، با اشاره به اینکه دولت های آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان بدانند با حمایت خود در این جنایت و نسل کشی ها در فلسطین و غزه شریک هستند، افزود: آمریکا در نیم قرن گذشته در کشورهای ویتنام، ژاپن، عراق، سوریه، افغانستان، فلسطین و اوکراین با راه اندازی جنگ های متعدد مرتکب جنایات بزرگی شده است.

وی حمایت از رژیم ظالم پهلوی، راه اندازی جنگ تحمیلی ، ترور مسئولان کشوری، ترور دانشمندان هسته ای توسط رژیم غاصب اسرائیل با حمایت آمریکا، تحریم همه جانبه علیه ملت ایران، جلوگیری از برگشت پول و سرمایه کشور، طراحی و حمایت از ناامنی و آشوب، تشکیل گروه‌های تروریستی تکفیری و داعش، ترور سردار سلیمانی، ساقط کردن هواپیمای مسافربری تنها نمونه ای از ظلم های دولت آمریکا به ملت ایران بوده است.

امام جمعه موقت خرم‌آباد با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی ضربه سنگینی به رژیم غاصب صهیونیستی وارد کرد، خاطر نشان کرد:این عملیات رژیم غاصب و دروغین صهیونیست را بیشتر به ورطه نابودی و نیستی کشاند.

حجت الاسلام شمسی فر با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی با انواع ظلم ها در حق مردم غزه، حتی ابتدایی ترین امکانات از جمله برق، گاز و آب را نیز از مردم سلب کرده است، خاطر نشان کرد:مردم غزه بی گناه، مظلوم و بی پناه هستند و خداوند همواره یاور مظلومان است و حق مردم غزه را از رژیم غاصب صهیونیست و آمریکای جنایتکار خواهد گرفت.

وی به موفقیت و پیروزی جوانان حماس در عملیات طوفان الاقصی اشاره و خاطر نشان کرد:عبور از لایه های امنیتی گنبد آهنین با تجهیزات مستحکم و دوربین های پیشرفته، گریز از ماهواره و غافلگیری اسرائیل و حامیان غربی موجب خشم و روی آوردن به جنایت جنگی و کشتن کودکان و زنان بی گناه شده است.

امام جمعه موقت خرم‌آباد در پایان گفت:دولت های آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان بدانند با حمایت خود در این جنایت و نسل کشی شریک هستند و سکوت مجامع بین المللی در برابر این جنایات مرگبار و بی رحمانه جنایتی بزرگ و نابخشودنی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha