یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
جهرمی

 حوزه / بهادری جهرمی گفت: رژیم صهیونیستی هر روز ضعیف‌تر از قبل شده‌اند و اگر روزی تصور می‌شد که قدرت پوشالی آمریکا نابود نشدنی است، نوجوانان و جوانان ایرانی نشان دادند که این قدرت آمریکا یکی حبابی بیش نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت امروز در مراسم ضد استکباری یوم الله ۱۳ آبان که در محوطه میدان آزادی قزوین، برگزارشد اظهار داشت: خداوند بزرگ را شاکر هستم که امروز در جمع مردم انقلابی متدین و ولایی و به‌ویژه دانش آموزان و دانشجویان و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران استان قزوین در این یوم الله ۱۳ آبان توفیق حضور دارم.

جهرمی با اشاره به اینکه ۱۳ آبان ۱۳۵۸ تسخیر لانه جاسوسی را داشتیم که امام(ره) فرمودند، این مهم‌تر از انقلاب اول بود، خاطرنشان کرد: علت آنکه حضرت امام(ره) فرمودند «این مهم‌تر از انقلاب اول بود». آن است که اسناد و مدارک نشان می‌دهد این‌ها می‌خواستند مجدداً همان اتفاقاتی که در ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ رقم زدند و باعث شکست دولت ملی شد و کودتا کردند را دوباره تکرار کنند.

وی ادامه داد: حضرت امام(ره) می‌فرمود آمریکا شیطان بزرگ است و همه بدبختی‌های امروز در دنیا ریشه در خوی حیوان‌صفتی دولت‌مردان آمریکا دارد و تاریخ گذشته تا به امروز این را نشان می‌دهد و ثابت می‌کند.

وی اظهار کرد: این جوانان از نسل همان جوانانی هستند که در آن دوران با یک اقدام مردمی کاری کردند که صدای آن هنوز در گوش آمریکا مانده و رئیس جمهور وقت آمریکا هم نتوانست در مسند قدرت بماند و این جوانان او را از مسند قدرت پایین کشیدند.

سخنگوی دولت بیان کرد: همین نسل امروز نیز در جغرافیای وسیعی از دنیا از جمله فلسطین، برای دفاع از حق و حقوق خودشان حتما مستکبران و سردمداران رژیم صهیونیستی را از مسند قدرت به زیر خواهند کشید.

وی ادامه داد: طی این سال‌ها، ملت ایران قوی‌تر از دیروز بوده شده و متقابلا آمریکا و اذنابش ضعیف‌تر شده‌اند، در سال ۵۸ جوانان و دانشجویان ایرانی نشان دادند که هیمنه آمریکا پوشالی و پوچ است، امروز جوانان غزه نشان دادند که ادعاهای صهیونیست‌ها در خصوص مباحث امنیتی و نظامی پوچ و پوشالی است.

سخنگوی دولت با اشاره به اینکه همانطور که سید مقاومت گفتند، ملت فلسطین به رغم همه تنگناهایی که داشته به تنهایی می‌تواند بر صهیونیست‌ها غلبه کنند و نیازی به دیگر گروه‌های مقاومت ندارند، تصریح کرد: در شرایط یک جنگ کاملا نابرابر صهیونیست‌ها به پدران نامشروع خود یعنی انگلیس و آمریکا نیازمند می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امروز یک عده فلسطینی رژیم صهیونیستی را زمین گیر کرده‌اند و وحشت را بر تن سردمداران صهیونیست انداخته‌اند.

جهرمی اظهار کرد: رژیم صهیونیستی هر روز ضعیف‌تر از قبل شده‌اند و اگر روزی تصور می‌شد که قدرت پوشالی آمریکا نابود نشدنی است، نوجوانان و جوانان ایرانی نشان دادند که این قدرت آمریکا یکی حبابی بیش نیست.

نوجوانان و جوانان ایرانی نشان دادند قدرت آمریکا حبابی بیش نیست

انتهای پیام /

نوجوانان و جوانان ایرانی نشان دادند قدرت آمریکا حبابی بیش نیست

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha