شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حضور حماسی و شکوهمند مردم شهر یاسوج در یوم الله 13 آبان

حوزه/ معاون پارلمانی رئیس جمهور در اجتماع مردم یاسوج با بیان اینکه کشورهای اسلامی نباید نسبت به کشتار در غزه بی تفاوت باشند، گفت: متأسفانه عرضه‌ اینکه گذرگاه رفع را باز کنند تا به مردم امکانات برسد را هم ندارند و امیدواریم این کشورها به خود بیایند و اجازه نسل‌کشی را ندهند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در اجتماع عظیم و باشکوه راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان شهر یاسوج، اظهار داشت: دانش‌آموزان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی نقش تأثیرگذاری داشتند و همین حضور پررنگ آنها در تظاهرات و راهپیمایی‌ها سرنگونی رژیم طاغوت را رقم زد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به اینکه دانش‌آموزان در جنگ تحمیلی هم کنار انقلاب اسلامی بودند، افزود: ۳۶ هزار دانش‌آموز شهید، گواه پای‌بندی دانش‌آموزان به آرمان‌های انقلاب اسلامی است و نسل امروز، به مانند دانش‌آموزان ابتدای انقلاب و جنگ پای کار باشند و علاوه بر تأثیرگذاری علمی در حوزه سیاسی، اجتماعی و فرهنگی هم پیشگام باشند.

کشورهای اسلامی نسبت به کشتار در غزه بی‌تفاوت نباشند

وی با اشاره به حوادث اخیر در سرزمین‌های اشغالی و کشتار زنان، کودکان و مردم بیگناه غزه با بیان اینکه صهیونیست‌ها با حمایت آمریکا کشتار و نسل کشی در غزه و فلسطین راه انداخته‌اند، اظهار کرد: در انتفاضه اول مردم فلسطین هیچ چیزی جز سنگ برای مبارزه نداشتند، اما تجهیز شدند و رزمندگان فلسطینی جواب بمباران را نه با سنگ بلکه با موشک و تجهیزاتی که در اختیار دارند می‌دهند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور، با اشاره به شکست مفتضحانه سرویس اطلاعاتی اسرائیل، گفت: ۷ سرویس اطلاعاتی آنها که اجازه نمی‌دادند هیچ پرنده و جنبنده‌ای حرکتی داشته باشد، از رزمندگان فلسطینی شکست خوردند و چون نمی‌توانند با رزمندگان مبارزه کنند زنان و کودکان را مورد هدف قرار می‌دهند.

کشورهای اسلامی نسبت به کشتار در غزه بی‌تفاوت نباشند

حسینی ادامه داد: اسرائیل با حمایت آمریکا، انگلیس و فرانسه جنایت جنگی در غزه مرتکب شده و مدعیان حقوق بشر کجایند که ببینند نزدیک به ۴ هزار کودک و ۲ هزار زن در غزه به شهادت رسیدند.

وی با اینکه در این شرایط کشورهای اسلامی نباید نسبت به کشتار در غزه بی‌تفاوت باشند، گفت: متأسفانه عرضه‌ اینکه گذرگاه رفع را باز کنند تا به مردم امکانات برسد را هم ندارند، امیدواریم این کشورها به خود بیایند و اجازه نسل‌کشی را ندهید.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha