دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
حجت‌الله عبدالملکی

حوزه/ مشاور رئیس جمهور گفت: حریف امروز اسرائیلی‌ها رزمندگان حماس و حزب الله لبنان هستند و بی‌شک اگر جمهوری اسلامی بخواهد که با اسرائیل روبرو شود نابودی آن حتمی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان همزمان با سراسر کشور مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان امروز در شهر سنندج و دیگر شهرستان‌های استان کردستان برگزار شد.

حجت‌الله عبدالملکی مشاور رئیس جمهور در این مراسم اظهار داشت: بی گمان زمانی که جنایات و خیانت‌های آمریکا در حوزه اقتصاد و سیاست را برای جهانیان روشن کنیم همه آنها با ما و دیگر ملل آزادی‌خواه هم‌پیمان خواهند شد.

مشاور رئیس جمهور اضافه کرد: کارشناسان اعتقاد دارند که آمریکایی‌ها برای رسیدن به تعادل اقتصادی به ایجاد بیماری برای کنترل جمعیت نیازمند هستند بنابراین برای رسیدن به این برنامه خود دست به هر کاری می‌زنند.

عبدالملکی خاطرنشان کرد: امروز آمریکا به دنبال این است که همه مردم دنیا به بردگان اقتصادی او مبدل شوند، ایالات متحده بیش از ۲۰۰ تحریم علیه کشورهای جهان اعمال کرده و همین تحریم‌ها باعث ایجاد بحران‌های بزرگی در دنیا شده است.

مشاور رئیس جمهور ادامه داد: حال سؤالی مطرح می‌شود این که چرا جهان علیه این همه زورگویی آمریکایی‌ها قیام نمی‌کند و جواب و پاسخ این سوال این است که بسیاری از کشورهای جهان خواسته یا ناخواسته وام‌دار آمریکایی‌ها هستند و مشکل همین جاست.

مشاور رئیس جمهور گفت: اگر در این فرصت درباره جنایات آمریکایی‌ها بخواهیم سخن بگوییم نیازمند روزها وقت هستیم ولی همین جنایات در خاورمیانه تنها گوشه‌ای از خیانت‌ها و جنایت‌های آمریکایی‌ها می‌باشد.

عبدالملکی در ادامه ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین و غزه اظهار کرد: دنیا می‌دانند که رژیم صهیونیستی هیچگاه نمی‌تواند به صورت مستقیم در مقابل جمهوری اسلامی ایران قرار بگیرد زیرا حریف امروز اسرائیلی‌ها رزمندگان حماس و حزب الله لبنان هستند و بی‌شک اگر جمهوری اسلامی بخواهد که با اسرائیل روبرو شود نابودی آن حتمی خواهد بود.

عبدالملکی خاطرنشان کرد: اسرائیل غاصب در خاورمیانه جنایت‌های بسیاری مرتکب شده است به نوعی که در هر خیانت و در هر توطئه‌ای دستان این شیطان کوچک به خوبی هویداست.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی یادآور شد: امروز تمام جهان به نوعی باید خود را مدیون ایران اسلامی بدانند زیرا اگر قدرت و اقتدار ایران نبود رویای شیطانی از نیل تا فرات اسرائیلی‌ها تاکنون محقق شده بود و زندگی برای همه سخت گردیده بود.

مشاور رئیس جمهور گفت: جمهوری اسلامی ایران بعد از پیروزی انقلاب شعار آزادسازی قدس را بیان و مطرح کرد و همین عمل باعث شد که گزافه‌گویی‌های اسرائیلی‌ها متوقف شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha