دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر / دیدار نایب رئیس هیئت مدیره مخابرات ایران با آیت الله حسینی بوشهری

حوزه/ آیت الله حسینی بوشهری گفت: دشمنان زمانی که امام خمینی (ره) از دنیا رفتند خواب های آشفته‌ای دیده بودند و تصور می کردند با رحلت حضرت امام(ره) کشور دچار بحران می شود اما با انتخاب درست اعضای مجلس خبرگان و رهبری حضرت آیت الله خامنه ای با وجود گذشت چندین دهه از انقلاب اسلامی روز به روز شاهد پیشرفت جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف هستیم و جهان دچار حیرت شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری امروز در جمع خبرنگاران بوشهری اظهار داشت: بدون تردید مجالسی همچون مجلس شورای اسلامی و تمامی مجموعه هایی که با رای مردم، نمایندگان آن انتخاب می شوند در واقع دارای جایگاه ارجمند و ارزشمندی هستند.

بیشتر بخوانید:

ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری آغاز شد + جزئیات کامل

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری افزود: مجلس شورای اسلامی قوه مقننه کشور است و برای ریل گذاری و برنامه‌هایی که دولت‌ها میخواهند انجام دهند و همچنین حل مشکلات مردم نقش کلیدی و اساسی دارد.

آیت الله حسینی بوشهری ادامه داد: مجلس خبرگان رهبری در انتخاب و تعیین رهبری نقش دارد و از همین جهت این موضوع اشاره به اهمیت و نقش مهم مجلس خبرگان نسبت به سایر مجالس می کند.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه رهبری ستون و عمود خیمه انقلاب اسلامی است، گفت: کشور ما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بحران‌های سخت و متعددی را با عنایات خداوند متعال، ائمه عصمت و طهارت و نقش کلیدی رهبری با پشتیبانی و حمایت مردم پشت سر گذاشته است.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه نمایندگان خبرگان با رأی مستقیم مردم انتخاب می شوند، عنوان کرد: دشمنان زمانی که امام خمینی (ره) از دنیا رفتند خواب های آشفته‌ای دیده بودند و تصور می کردند با رحلت حضرت امام(ره) کشور دچار بحران می شود اما با انتخاب درست اعضای مجلس خبرگان و رهبری حضرت آیت الله خامنه ای با وجود گذشت چندین دهه از انقلاب اسلامی روز به روز شاهد پیشرفت جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف دفاعی‌، سلول‌های بنیادین و شرکت های دانش بنیان هستیم و جهان دچار حیرت شده است.

وی تصریح کرد: با وجود تمامی تحریم های ظالمانه دشمنان جمهوری اسلامی با تدابیر رهبر فرزانه انقلاب و عنایات خداوند و حضرت ولی عصر (عج) و ائمه اطهار(ع) شاهد شکوه عظمت جمهوری اسلامی در جهان هستیم.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه یکی از خوبی‌های مردم ما در صحنه بودن است، گفت: وحدت مردم و نقش مجلس خبرگان رهبری نقشی بی بدیل است که در کمتر جایی مشاهده می شود.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه وحدت مردم و وجود رهبری آگاه و شجاع و حکیم باعث گره گشایی از مشکلات شده است، اضافه کرد: نتیجه روشن کار مجلس خبرگان را بعد از رحلت امام (ره) مشاهده کردیم.

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه کشور گفت: امروز در شرایطی هستیم که دوستان در داخل و خارج از کشور منتظر عکس العمل مردم در ۱۱ اسفند هستند و دشمنان نیز نظاره گر اقدامات ما می باشند.

آیت الله حسینی بوشهری افزود: انتظار بنده از ملت ایران و مردم ولایتمدار استان بوشهر این است همان جلوه هایی که قبل از انقلاب اسلامی نشان دادند و به صحنه آمدند و جلوه‌های زیبایی چون دوران دفاع مقدس که سر از پا نشناختند و وارد صحنه کارزار مقابل دشمن شدند و حماسه هایی همچون ۲۲ بهمن ماه، قدس و ... خلق کردند برای چندمین بار با مشارکت حداکثری در انتخابات دنیا را دچار بهت و حیرت کنند.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه وقایع غزه حادثه ای است بسیار تلخ و ناگوار می باشد، گفت: ملت فلسطین ۷۵ سال مورد ظلم و ستم و نسل کشی قرار گرفته است و شاید هر ملت دیگری بود از پا در آمده بود که این نشان از عزم و اراده عظیم مردم فلسطین است.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری افزود: با تمامی مظلومیت ها در این میان فرزندان خردسالی که زیر بمباران از بین می روند و بیمارستانی که بمباران می شود و به تعبیر خبرنگاران بدن یک نفر سالم نمی ماند بسیار درد آور است.

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه کشور، اراده مردم فلسطین را آهنین برشمرد و اضافه کرد: رهبری در بیانات خود بارها امید دادند و سید مقاومت نیز با اعتقاد راسخ و اعتماد به نفس گفتند پیروزی از آن جبهه حق است.

آیت الله حسینی بوشهری خاطرنشان کرد: ملت ایران خود را در غم مردم فلسطین مظلوم شریک می داند و این روزها نیز حماسه هایی که در استان و دیگر نقاط کشور خلق می شود نشان از همدلی مردم ایران و همدردی با ملت فلسطین است و قطع به یقین، وعده خداوند حق است و پیروزی از آن مردم غزه خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha