یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
طوفان الأقصی

حوزه/ معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) تصریح کرد: درماندگی و ضعف صهیونیست ها با تداوم جنایت رژیم اشغالگر در نوار غزه، مشهودتر از هر زمان دیگری شده است.

سرهنگ پاسدار امیر جعفری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به این که بعد از گذشت بیش از یک ماه از آغاز طوفان الاقصی، بیش از ۱۰ هزار تن از مردم و کودکان مظلوم بر اثر جنایات بی شرمانه صهیونیست ها در بمباران وحشیانه غزه به شهادت رسیدند، اظهار داشت: با وجود این تعداد از شهدا و خسارات فراوان در غزه، مقاومت بی نظیر مردم و جوانان فلسطینی در این خطه‌ی پر تراکم باعث شده سران رژیم جعلی اسرائیل سردرگم و درمانده شوند.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) افزود: طوفان الاقصی بیش از هر چیز هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی و ضعف های آشکار آن در ابعاد امنیتی، نظامی و اطلاعاتی را به دنیا نشان داد و به تعبیر مقام معظم رهبری، شکست اسرائیل در این قضیه ترمیم ناپذیر خواهد بود.

وی همچنین گفت: حمله وحشیانه به بیمارستان های غزه و کشتار کودکان و زنان و در روزهای اخیر تهدید به حمله اتمی در واقع اوج درماندگی و ضعف و از سویی حماقت صهیونیست ها را نشان می دهد چه آن که آن ها در عرصه نظامی و اطلاعاتی جنگ را به رزمندگان مقاومت اسلامی باخته اند و همچنین در عرصه بین المللی زمینه افزایش نفرت جهانی علیه خودشان را فراهم کرده اند.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) ادامه داد: در چنین اوضاع و احوالی وظیفه هر مسلمان و بلکه هر انسان باوجدان و آزاده ای این است که چشم خود را بر روی جنایات بی سابقه صهیونیست ها در هفته های اخیر نبسته و به هر طریقی که می تواند این جنایات را محکوم کند، ضمن آن که تلاش در جهت روشنگری جهانی در این مساله یک اصل بسیار مهم و کلیدی است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از نکات بسیار مهم و قابل توجه در تحولات پس از طوفان الاقصی این است که این بار شاهد تحرکات مردمی گسترده در داخل آمریکا و اروپا در محکومیت جنایت صهیونیست ها هستیم و این مساله نشان می دهد که تداوم و شدت جنایت اسرائیل علیه غزه به آگاهی عمومی در سطح دنیا دامن زده است و به یاری خدای متعال همین آگاهی باعث می شود که بیش از پیش رژیم اشغالگر قدس دچار ضعف و اضمحلال شود.

جعفری افزود: با وجود درد و رنج ما از بابت مظلومیت مردم فلسطین و کشتار ناجوانمردانه زنان و کودکان و جوانان در غزه، اما باید توجه کرد که خون مظلومان باعث بی آبرویی هر چه بیشتر صهیونیست ها در دنیا شده و ان شاءالله همین مساله در کنار تقویت روحیه و اندیشه مقاومت باعث می شود که اسرائیل در زمانی نزدیک به پایان عمر نحس خود برسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha