دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حضور طلاب جهت بصیرت افزایی در انتخابات ضرورت دارد

حوزه/ مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری همدان گفت: حضور طلاب در خصوص مسئله انتخابات، موجب بصیرت افزایی مردمی می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، دکتر مهدی اخوان مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری همدان، امروز در نشست فصلی مدیران، معاونین فرهنگی و دبیران سمن‌های دانش آموختگان که در مدیریت حوزه علمیه خواهران استان همدان برگزار شد، اظهار داشت: حضور طلاب جهت بصیرت افزایی در خصوص انتخابات ضرورت دارد.

وی با اشاره به مسئله انتخابات و اهمیت مشارکت‌های مردمی و پر شور در این مسئله، افزود: جهت بالابردن مشارکت اجتماعی و بصیرت افزایی مردمی، ورود طلاب در این عرصه ضروری به نظر می‌رسد، لذا در این راستا کمیته‌هایی در استان تشکیل شده که بناست تهیه بسته‌های فرهنگی به لحاظ محتوایی و فعالیت‌های میدانی به عهده مبلغان گذاشته شود.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری همدان، ضمن توضیح مراحل ثبت سمن‌ها در سامانه و صدور احکام، خاطرنشان کرد: سمن‌های استان از طریق استانداری و سمن‌های شهرستانها از طریق فرمانداری‌ها می‌توانند اقدام به اخذ مجوز نمایند.

وی تصریح کرد: همچنین بودجه‌ای که از طریق وزارتخانه‌ها به استانداری تزریق می‌شود، جهت انجام فعالیت‌های تبلیغی در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی، عفاف و حجاب و عرصه‌های دیگر در اختیار سمن‌ها به عنوان بازوان اجرایی استانداری، قرار می‌گیرد.

وی اظهار کرد: موضوع برپایی ایستگاه‌هایی در مراکز پرتردد جهت بالا بردن مشارکت اجتماعی و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و اقدامات دولت در دو سال گذشته توسط مبلغان در دستور کار استانداری قرار دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha