دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
photo_2023-11-04_20-31-30.jpg

حوزه / امام جمعه شهرستان پارس‌آباد گفت: مبلغان حوزوی بایستی بیشتر از دیگران با آیات قرآن آشنا و مأنوس شده و مفاهیم و نکات آن را برای مردم تبیین و بازگو کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اردبیل، حجت‌الاسلام علی‌ اکبر باقری بنابی عصر امروز در نشست اخلاق مدرسه علمیه ثامن‌الحجج(ع) پارس‌آباد، اظهار داشت: اخلاص، اولین ملاک و ارزش در مسیر کسب معارف الهی است که بایستی خواهران طلبه همیشه و در همه حال به آن توجه ویژه داشته باشند.

وی افزود: بزرگان حوزه همچون شیخ مفید، شیخ طوسی و شیخ صدوق‌ها همگی با اخلاص و همت ویژه به درجات عالی علمی و معنوی رسیده‌اند و بهترین الگو برای طلاب هستند.

امام جمعه شهرستان پارس‌آباد با بیان اینکه اراده نقش بسیار مهمی در موفقیت‌های طلاب در عرصه علم و زندگی دارد، تصریح کرد: کسب توفیق در مسیر طلبگی نصیب کسانی می‌شود که با برخورداری از روحیه نکته‌سنجی، سختی‌ها و مشکلات را با اراده و عزم راسخ خود حل کرده و جدیت راسخی در این وادی داشته باشند.

حجت الاسلام باقری بنابی اظهار کرد: تلاوت و شنیدن آیات قرآن دل‌های مومنان را نرم و ایمانشان را تقویت می‌کند و بر عکس، آیات این کتاب آسمانی سبب سختی و سنگدلی دل‌های کافران و منافقان شده و بر کفر و الحادشان می‌افزاید.

امام جمعه پارس‌آباد تأکید کرد: مبلغان حوزوی بایستی بیشتر از دیگران با آیات قرآن آشنا و مأنوس شده و مفاهیم و نکات آن را برای مردم تبیین و بازگو کنند.

انتقال مفاهیم قرآنی به مردم از وظایف طلاب است

انتقال مفاهیم قرآنی به مردم از وظایف طلاب است

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha