دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1118306
۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۴
تصاویر اقامه نماز جمعه بروجرد

حوزه/امام جمعه بروجرد گفت: رژیم جعلی صهیونیست و اربابش آمریکا به زودی شکست خود را خواهند دید .

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بروجرد امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان، با محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اظهار کرد: مقاومت مردم شجاع و بی گناه غزه خشم اسرائیل را به جوش اورده است و به زودی این رژیم جعلی و اربابش شکست مفتضحانه خود را خواهند دید.

وی با اشاره به اینکه روحیه مقاومت جوانان غزه و فلسطین ستودنی است، افزود: روحیه مقاومت و ظلم ستیزی مردم مقاوم غزه روحیه ای امیدوار کننده و پیروزمندانه است .

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه مقاومت چشمگیر و ستودنی فلسطین در جهان موجب شده بسیاری از جوانان غیر مسلمان در مورد اسلام تحقیق کنند تا اعتقادی که اینگونه باعث مقاومت در فلسطین شده است را بشناسند، اظهار کرد: امپراطور رسانه ای استکبار جهانی هم در برابر مقاومت و مظلومیت ملت غزه و فلسطین شکست خورده است.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه جنایات بی رحمانه رژیم صهیونیستی در غزه اوج مظلومیت این مردم بی گناه را نشان می دهد،خاطر نشان کرد:جنایات بی رحمانه این رژیم جعلی خون آزادگان جهان را به جوش آورده است.

وی با بیان اینکه رژیم جعلی صهیونیست با وحشی گری و بی رحمی بیمارستان ها، مدارس و منازل مسکونی را بمباران می کند،گفت:ظلم و جنایات صهیونیست و اربابش آمریکا در جهان دل هر مسلمان و آزاده ای را به در آورده است.

امام جمعه بروجرد با اشاره به پایان بررسی صلاحیت داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی گفت: رد صلاحیت برخی افراد در این دوره نشان عدم توانایی و ضعف شخصیتی آنان نیست و در واقع این موضوع به معنای احراز نشدن صلاحیت برخی افراد است و به معنای عدم صلاحیت آن ها برای مسئولیت های دیگر نیست.

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: راه قانونی برای اعتراض وجود دارد و افراد می‌توانند بدون جو سازی، اسناد مبنی بر صلاحیت خود را به مراجع ذی صلاح بفرستند تا مورد رسیدگی قرار گیرد.

وی با اشاره به فرا رسیدن هفته کتاب و کتابخوانی بر ایجاد زیرساخت های لازم برای گسترش و اشاعه فرهنگ مطالعه در جامعه تاکید کرد.

امام جمعه بروجرد در پایان با اشاره به روز جهانی علم در خدمت صلح و توسعه بیان کرد: مناسبت این روز به شعاری برای جهان غرب تبدیل شده و در واقعیت آنها علم را در خدمت جنگ، تجاوز، تعدی، کودک کشی و قتل قرار داده و با ساخت بمب هسته ای قصد دارند بشریت را نابود کنند که در این راستا باید سازمان ملل و حقوق بشر برای جلوگیری از این تجاوزها به حقوق انسانی چاره ای عاجل بیندیشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha