پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
امام جمعه برازجان

حوزه/ حجت الاسلام مصلح با اشاره به اهداف جبهه مقاومت در منطقه گفت: مقاومت غزه و حفظ هویت فلسطینی آن، درگیرسازی صهیونیست‌ها در شمال و جنوب فلسطین با حزب‌ الله و انصارالله یمن با حفظ ابهام در واکنش و تحلیل‌ ناپذیری برای دشمن، فشار بر آمریکا به‌عنوان اتاق طراحی و فرماندهی صهیونیست‌ها با محوریت مقاومت سوریه، عراق و یمن، بیدارسازی امت اسلامی و مردم غرب از جمله این اهداف است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام حسن مصلح امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر برازجان، با اشاره به ظرفیت گردشگری شهرستان دشتستان، اظهار داشت: علیرغم ظرفیت بزرگ شهرستان در زمینه گردشگری اعم از نخلستان‌های سرسبز و زیبا، طبیعت زیبا و اماکن گردشگری، آثار تاریخی کهن، پیشینه مقاومت مردان و زنان در مقابل استبداد و استعمار متأسفانه این همه جاذبه‌های توریستی و گردشگری آن ناشناخته مانده است.

امام جمعه برازجان افزود: دشتستان با وجود این ظرفیت‌ها، اما همه مسافران و مهمانانی که در طول سال وارد استان می‌شوند کمترین سهم و بهره را دارد، لذا مسئولین مربوطه باید برای معرفی افتخارات و ارزش‌های این شهرستان بیشتر تلاش کنند و غبار مهجوریت را از چهره شهرستان برطرف کنند.

وی با دعوت به همکاری مردم در اجرای طرح غربال گری سلامت خانواده‌ها با مراجعه به فعالان بهداشتی به منازل، گفت: طرح غربال گری سلامت خانواده‌ها در جهت پیشگیری از بیماری‌های مزمن و کاهش هزینه‌های درمان، اعم از دیابت و فشارخون گام بسیار مهمی است.

حجت الاسلام مصلح، با اشاره به جنایت های رژیم صهیونیستی در فلسطین، ابراز کرد: غزه به خط مقدم و نماد جبهه مقاومت تبدیل شده و این موضوع در سخنان دبیر کل حزب‌الله نیز مورد توجه و تأکید قرار گرفت.

امام جمعه برازجان، با ذکر راهبردهای حکیمانه مقاومت فلسطین در جنگ اراده‌ها بر علیه صهیونیسم، یادآور شد: راهبرد مقاومت، سرد کردن جنگ و تثبیت موفقیتش است، او فراتر از آن‌چه را که می‌خواست به‌دست آورد.

حجت الاسلام مصلح، با اشاره به اهداف جبهه مقاومت در منطقه، اظهار کرد: مقاومت غزه و حفظ هویت فلسطینی آن، درگیرسازی صهیونیست‌ها در شمال و جنوب فلسطین با حزب‌ الله و انصارالله یمن با حفظ ابهام در واکنش و تحلیل‌ ناپذیری برای دشمن، فشار بر آمریکا به‌عنوان اتاق طراحی و فرماندهی صهیونیست‌ها با محوریت مقاومت سوریه، عراق و یمن، بیدارسازی امت اسلامی و مردم غرب از جمله این اهداف است.

امام جمعه برازجان، درباره راهبرد اتاق عملیات مشترک مقاومت در مرحله جدید، گفت: اگر با طوفان‌الاقصی حیثیتی از ستون نظامی و امنیتی اسراییل چیزی باقی نماند، حالا هدف مقاومت ستون اقتصادی اشغالگران است، همچنین دیگر هدف را می‌توان بستن راه صدور نفت و ارزاق به سرزمین‌های اشغالی توسط دولت‌های اسلامی عنوان کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha