یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام طیبی فر

  حوزه / حجت‌الاسلام و المسلمین حسین طیبی‌فر گفت: درنده خویی و کشتن آدم‌ها تنها ساختار و ذات رژیم صهیونیستی وآمریکا است که هرگز گفتمان تأثیری در آینده آن‌ها ندارند و فقط با زبان زور و قدرت و مقاومت می‌توان بر آن‌ها پیروز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین حسین طیبی‌فر امروز در مراسم معرفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین که در سالن اجتماعات فرماندهی سپاه استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: حذف مسجد الاقصی و آوردن ٢ میلیون جمعیت به این منطقه از برنامه‌های رژیم اشغالگر بود که جوانان فلسطینی با تیز هوشی و آمادگی رزمی موجب فرو ریختن شاکله‌های آن شدند.

حجت الاسلام طیبی‌فر افزود: رژیم صهیونیستی و کودک کش اسرائیل مدعی بودند توانمندترین سازمان اطلاعاتی دنیا را در اختیار دارند و به پای آن جنایت کردند و شما مشاهده کردید طوفان الاقصی جوابی به جنایات آن‌ها است.

وی ادامه داد: درنده خویی و کشتن آدم‌ها تنها ساختار و ذات رژیم صهیونیستی و آمریکا است که هرگز گفتمان تأثیری در آینده آن‌ها ندارند و فقط با زبان زور و قدرت و مقاومت می‌توان بر آن‌ها پیروز شد.

وی اظهارکرد: در طول تاریخ در سخت‌ترین شرایط که مستکبرین و اندیشه‌های گوناگون نحله‌ای به دنبال ضربه زدن به کشورهای اسلامی بودند هیچ قشری به اندازه روحانیت در برابر استبداد داخلی و استعمار خارجی مقاومت نکرده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسین طیبی‌فر گفت: گمان نکنید اگر بچه‌های حماس و مقاومت ایستادگی نمی‌کردند این جنایات اسراییل اتفاق نمی‌افتاد، اصلا اینگونه نیست، بلکه اسراییل در این فکر بود که حماس به دلیل انجام عملیات‌های زیاد ضعیف شده و توانمندی مقابله ندارد، لذا اگر حماس این عملیات را انجام نمی‌داد آنها این عملیات جنایتکارانه را اجرا می‌کردند که قابل پیش بینی نبود، ولی امروز می‌بینیم که حدود ۵۰۰ هزار نفر اسرائیلی از سرزمین‌های اشغالی سفر کردند و دیگر قصد بازگشت به این مناطق را ندارند.

وی ادامه داد: کشوری که مدعی ابرقدرتی دنیاست و پنجمین لشکر نیروی ارتش دنیا را در اختیار دارد یک جمع کوچکی به نام حماس و یک ملت محاصره شده بدون اسلحه و بدون امکانات را مورد تجاوز قرار می‌دهد و بمب‌های یک تنی بر سر آنها می‌ریزد و هیچ تحقیری بالاتر از این وجود ندارد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: کسانی که مانند امارات و آذربایجان به رژیم صهیونیستی تکیه کرده بودند امروز فرو ریخته‌اند، این شکست تنها شکست رژیم صهیونیستی نیست، شکست رژیم استکبار است، این پرچم‌هایی که در کشورهای دیگر برافراشته شده فقط پرچم غزه نیست، در آمریکا جمعیت‌هایی تجمع می‌کنند که خود کارشناسان آمریکایی می‌گویند که تاکنون در این کشور سابقه نداشته و در انگلستان جمعیت‌های بالای ۳۰۰ هزار نفر پرچم غزه را در دست می‌گیرند، این پرچم غزه، پرچم مقاومت، ایستادگی و اسلام است که در همه دنیا برافراشته شده است.

وی ادامه داد: امروز اقتدار و توانمندی نظام جمهوری اسلامی به جایی رسیده که آن حالت بازدارندگی وجود دارد و دشمن از ورود به یک درگیری این چنینی می‌ترسد و امروز به برکت این توانمندی نمی‌توانند به جمهوری اسلامی نگاه چپ کنند.

وی اظهار کرد: امروز جوانان فلسطینی بیدار شده‌اند و می‌خواهند سرزمین خود را پس بگیرند و امیدواریم این مجموعه مقاومت به پیروزی برسد و رژیم صهیونیستی از روی زمین محو شود.

حجت الاسلام والمسلمین طیبی‌فر ادامه داد: کسانی که دیروز می‌گفتند باید با کدخدا ببندیم، چشمان خود را باز کنند و ببینند که کدخدا کیست، از این‌ها چیزی جز جنایت صادر نشده و حضرت امام(ره)، رهبر معظم انقلاب و جوانان کشور آنها را خوب شناخته‌اند، این‌ها اگر بر کشوری مسلط شوند باید تمام سرمایه آن مملکت را بربایند و بدزدند و یا سلطه کامل بر آن داشته باشند، در غیر این صورت آنها را قتل عام می‌کنند و جز این راهبردی ندارند.

حجت الاسلام والمسلمین طیبی‌فر بیان کرد: انقلاب اسلامی حرکتی توسط یک روحانی و مرجع تقلید بود که با ایستادگی در برابر دشمن زلزله‌ای سیاسی ایجاد کرد و امروز نتایج آن را می‌بینیم.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: نقش محوری روحانیون برای شناساندن امام راحل(ره) بر کسی پنهان نیست و از همان ابتدا انقلاب، روحانیون اندیشه و تفکر امام(ره) را در سراسر کشور منتشر کردند و باعث شدند این نام از مرزهای کشور نیز عبور کرده و به آزادی‌خواهان جهان برسد.

وی ادامه داد: ثبات فکر و ثبات اندیشه وظیفه اصلی مسئولان دفاتر نمایندگی ولی فقیه سپاه در استان‌ها است که نیروها و رزمندگان در مقابل دشمنان بایستند و همیشه حاضر به دفاع از کشور و مرزهای آن باشند.

حجت الاسلام والمسلمین طیبی‌فر ضمن تأکید بر وظایف مسئولان دفاتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه، از این روحانیون به عنوان کمک فرماندهان جهت رسیدن به اهداف نظامی، محرومیت زدایی و دستگیری از مردم در تمام زمینه‌ها یاد کرد.

در پایان این مراسم حجت الاسلام علی یوسفی به عنوان مسئول دفتر جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین معرفی و از زحمات حجت الاسلام علی معبودی تقدیر شد.

درنده خویی و کشتن آدم‌ها در ذات رژیم صهیونیستی و آمریکا است

انتهای پیام /

درنده خویی و کشتن آدم‌ها در ذات رژیم صهیونیستی و آمریکا است

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha