شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام یوسفی

حوزه / حجت الاسلام یوسفی گفت: در هر موقعیت و شرایطی نباید این ظلم‌ها و جنایات علیه مردم غزه را فراموش کرد، امروز این نبرد مرزهای زیادی را جابجا کرد و تغییر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی مراد یوسفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین امروز در مراسم معارفه و تکریم مسئولین جدید و سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین که در سالن اجتماعات فرماندهی سپاه استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: فعالیت در این جایگاه از جهاتی سخت و از جهاتی سهل است، از این جهت کار سختی است تا بتوانم وضعیتی که این سرباز ولایت انجام داد را حفظ کنم و ادامه دهم و از طرفی حجت الاسلام معبودی ریل گذاری‌هایی انجام داده که راحت‌تر می‌توانم در مسیر این اهداف حرکت کنم.

حجت الاسلام یوسفی خاطرنشان کرد: در اینجا شرط دیگری برای موفقیت فراهم است که آن هم خدمت کردن در کنار سردار بزرگ و افتخارآفرین سردار رستمعلی رفیعی آتانی است که در جبهه‌های مختلف به‌ویژه جبهه مقاومت حضور فعال داشته است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین، به جنایات رژیم کودک کش اسرائیل اشاره کرد و گفت: در هر موقعیت و شرایطی نباید این ظلم‌ها و جنایات علیه مردم غزه را فراموش کرد، امروز این نبرد مرزهای زیادی را جابجا کرد و تغییر داد.

وی ادامه داد: شاهدیم که صبر و توکل و توسل مردم غزه، مرزهای تمدن اسلامی را تا کنار ستون‌های ظالمان در کشورهای انگلیس و آمریکا توسعه داد.

حجت الاسلام یوسفی اظهار کرد: مرزهای رشادت و شجاعت و شهامت را بر همگان نمایان‌تر کرد و از طرفی اسراییلی‌ها دره‌های رذالت و درنده خویی را عمیق‌تر از گذشته کردند و این فاصله موجب شد حق و باطل بیش از پیش روشن شود و وای به حال کسانی که با وجود این اندازه از فاصله حق و باطل که شفاف شده است باز هم از باطل حمایت کردند که شامل فریب خوردگان داخلی و خارجی می‌شود.

وی عنوان کرد: اینکه لفظ غده سرطانی را امام خمینی(ره) برای این رژیم عنوان کردند، به این دلیل بود که اگر بدنی دچار سرطان شد ممکن است علائم متفاوتی داشته باشد و دیگر نقاط بدن دچار درد شود، اما ریشه اصلی این دردها غده سرطانی است، لذا اگر قصد و هدف بر درمان باشد غده را باید از بین برد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین ادامه داد: امروز حق و باطل چنان شفاف شده که حتی غیر مسلمانان و یهودیان نیز به مرز حق پیوستند و این امر دامنه تمدن اسلامی را توسعه داد که امیدواریم این توسعه دامنه تمدن اسلامی موجب تشکیل حکومت جهانی شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha