شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
برکت خون مظلومین غزه

حوزه/ عضو هیئت علمی دانشکده شهید محلاتی با تأکید بر این که طولانی و فرسایشی شدن جنگ در غزه به ضرر اسرائیلی هاست، تصریح کرد: هنوز بسیاری از ظرفیت ها علیه رژیم صهیونیستی بکار گرفته نشده است.

دکتر علی اصغر حبیبیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به این که جنایات این روزهای صهیونیست ها در غزه و دیگر نقاط فلسطین اشغالی، با حمایت کامل سران دولت آمریکا صورت می گیرد و این مسأله ای است که هیچ شکی در آن وجود ندارد، اظهار داشت: البته باید توجه داشت که آمریکایی ها در حفظ موجودیت اسرائیل در نهایت موفق نخواهند بود، همان گونه که در حمایت از سلطنت پهلوی پس از خیزش مردم انقلابی و مسلمان کشور ما موفق نبودند، ضمن آن که مقام معظم رهبری به صراحت فرمودند که آینده متعلق به فلسطین است و صهیونیست ها جایی در منطقه ما ندارند.

وی افزود: نکته ای که سید حسن نصرالله در سخنرانی های اخیرش گفته نیز بسیار حائز اهمیت است به خصوص آن جا که تأکید کرد اسرائیل با وجود همه ادعایش و همه امکاناتش آن قدر ضعیف و ناتوان و شکننده شده که تنها با حمایت های بی پرده و صریح آمریکا و کشورهای غربی سرپاست و وضعیت کنونی رژیم غاصب صهیونیستی باید به درستی برای همگان تبیین و تشریح شود.

عضو هیئت علمی دانشکده شهید محلاتی همچنین گفت: از سوی دیگر باید توجه داشت که موج گسترده نفرت جهانی علیه صهیونیست ها به یاری حق تعالی زمینه ای فراهم می کند تا هر چه زودتر شاهد برچیده شدن کامل غده سرطانی اسرائیل در منطقه باشیم.
این مدرس دانشگاه و تحلیلگر مسایل سیاسی ادامه داد: آن چه حائز اهمیت است این که از همه ظرفیت های موجود از جمله در عرصه رسانه ای و هنری و فرهنگی باید برای دفاع از مظلومان فلسطینی و محکومیت جنایات صهیونیست ها استفاده کنیم.

وی بیان داشت: در راستای مقابله با شرارت های آمریکایی ها نیز تقویت جبهه مقاومت برای ضربه زدن به منافع آمریکا یک ضرورت به شمار می رود، کما این که در حال حاضر نیز از چند جبهه از جمله حزب الله لبنان، یمن، مقاومت اسلامی در عراق و سوریه نیز فعالیت های مؤثری در حال انجام است. با همه این ها به اعتقاد بنده هنوز خیلی از ظرفیت ها علیه رژیم صهیونیستی مورد استفاده قرار نگرفته، ضمن آن که ظرفیت و توان جبهه مقاومت اسلامی برای تحت فشار قراردادن آمریکا و اسرائیل بسیار بالاست که نباید از آن غافل شد.

عضو هیئت علمی دانشکده شهید محلاتی اضافه کرد: از سوی دیگر، طولانی و فرسایشی شدن جنگ در غزه به ضرر اسرائیل است کما این که تجربه نبردهای قبلی نیز مؤید این حقیقت است. همین الان هم به جهت فشارهای داخلی، رژیم غاصب دچار بحران هویتی در داخل سرزمین های اشغالی است و جنایت بی شرمانه آن ها در بمباران غزه و کشتار وحشیانه مردم و کودکان به خصوص در بیمارستان ها نشانه توحش بالای آن هاست که خشم و انزجار جهانی را در پی داشته است.

حبیبیان در خاتمه ابراز امیدواری کرد: به حول و قوه الهی به زودی شاهد برچیدن شدن اسرائیل از نقشه روزگار باشیم و به تعبیر حضرت آقا باید بدانیم که آینده از آن فلسطینی هاست که در سایه صبر و مقاومت به دنبال احقاق حق خود هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha