یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام سیدمحمد سادات

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: تداوم حمایت از مردم مظلوم و مقتدر فلسطین به‌عنوان یک پیوست ضروری در برنامه‌های هفته بسیج و سایر برنامه‌های جاری در سطح استان باید مد نظر باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات امروز در جلسه هماهنگی و سیاست گذاری برنامه‌های هفته بسیج که در فرمانداری سنندج برگزار شد، اظهار داشت: حضرت امام خمینی(ره) در خلق گفتمان و واژگان جدید در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی از نبوغی عجیب برخوردار بودند و از جمله ابتکارات منحصر به فرد ایشان، فرمان تأسیس ارتش ۲۰ میلیونی و نیروی مقاومت بسیج بود که ۲۰ روز پس از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و در شرایطی که تهدیدات لفظی و عملی آمریکا از جمله حرکت ناوهای آمریکایی به سمت آب‌های آزاد انجام می‌شد، فرمان تشکیل بسیج مستضعفین را صادر نمودند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: از آن تاریخ تاکنون فرهنگ بسیجی باعث اعتلای نظام اسلامی و موتور محرکه انقلاب اسلامی و سدی استوار در برابر هجمه‌های گوناگون نظام سلطه گردیده است.

وی خاطرنشان کرد: اگر امروز عمق استراتژیک جمهوری اسلامی ایران تا سواحل مدیترانه و آمریکای لاتین و حتی کشورهای اروپایی گسترده و جلوه‌های زیبایی از مقاومت جوانان حزب الله و غزه را در برابر رژیم کودک کش صهیونیستی نظاره می‌کنیم، تحت تاثیر فرهنگ بسیجی و مقاومتی است که امام راحل مبتکر آن بودند.

حجت الاسلام سادات تصریح کرد: تداوم حمایت از مردم مظلوم و مقتدر فلسطین به‌عنوان یک پیوست ضروری در برنامه‌های هفته بسیج و سایر برنامه‌ای جاری در سطح استان باید مد نظر باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha