دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام سیدمحمد نبوی

حوزه/ حجت الاسلام نبوی گفت: زمانی که جمعیت بیش از یک و نیم میلیاردی مسلمین در برابر لشگر اندک و ناچیز اسرائیل غاصب اینگونه منفعل عمل می‌کند نباید انتظار داشت که حملات و نسل کشی فلسطینی‌ها و مردم غزه به دست صهیونیست‌ها متوقف شود.

حجت الاسلام سیدمحمد نبوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان اظهار داشت: اگر نگاهی دقیق به اوضاع جهان اسلام داشته باشیم شاهد یک جنگ تمار عیار و ترکیبی از سوی دشمنان علیه مسلمین هستیم که بخش اعظم این جنگ در حوزه فرهنگی و عقیدتی است و بخش دیگر آن نظامی است.

مدیر مدرسه خاتم الانبیاء (ص) سنندج گفت: بنابراین تقابل با این جنگ ترکیبی دشمن نیازمند داشتن علم و دانش کافی از سوی جهان اسلام است.

استاد حوزه علمیه، با اشاره به نقش علمای دین در مقابله با جنگ ترکیبی امروز دشمنان اسلام، افزود: علما و روحانیون به عنوان بزرگان جامعه اسلامی نقش هدایتگر و افشاگر را بر عهده دارند، علما می‌توانند با افشاگری، چهره واقعی دشمنان خارجی و داخلی را برای همگان هویدا سازند و تا حد زیادی قدرت جنگ ترکیبی دشمن را خنثی نمایند.

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین و غزه، عنوان کرد: بیش از ۷۰ سال است که اسرائیل به دنبال نسل کشی مردم فلسطین و غزه می‌باشد و امروز شاهدیم که صهیونیست‌ها در حال تحقق بخشیدن به این آرزوی شیطانی خود هستند به طوری که تاکنون بیش از ۱۱ هزار نفر از مردم فلسطین و غزه قربانی نیات و خواسته‌های پلید و شیطانی صهیونیست‌ها شده‌اند.

مدیر مدرسه خاتم الانبیاء (ص) سنندج ضمن انتقاد از جهان اسلام در بحث فلسطین و غزه، خاطرنشان کرد: قدس و فلسطین خط قرمز اسلام و مومنین می‌باشند، ولی باید اذعان کرد که در این مدت هیچ عکس‌العمل درست و واقعی در برابر رژیم صهیونیستی و جنایات آنها از سوی جهان اسلام دیده نشده که این خود می‌تواند بر گستاخی صهیونیست‌ها بیفزاید.

حجت الاسلام نبوی گفت: تا زمانی که جهان اسلام به یک اجماع کلی و درست نرسد نمی‌توان به پیروزی ملت فلسطین و غزه در برابر رژیم امیدوار بود.

مدیر مدرسه خاتم الانبیاء (ص) سنندج یادآور شد: زمانی که جمعیت بیش از یک و نیم میلیاردی مسلمین در برابر لشگر اندک و ناچیز اسرائیل غاصب اینگونه منفعل عمل می‌کند نباید انتظار داشت که حملات و نسل کشی فلسطینی‌ها و مردم غزه به دست صهیونیست‌ها متوقف شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha