شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ نشست مسئول دفتر امور اجتماعی و سیاسی حوزه‌های علمیه کشور با روحانیون اهل سنت کردستان

حوزه/ مسئول دفتر امور اجتماعی و سیاسی حوزه‌های علمیه کشور گفت: یکی از مهمترین جلوه‌های حمایت از انقلاب اسلامی و نظام، حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی است که ایجاب می کند تا روحانیون با جهاد تبیین و باز کردن گره‌های ذهنی جوانان مانع از نفوذ القای یأس به جوانان شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین رضازاده مسئول دفتر امور اجتماعی و سیاسی حوزه‌های علمیه کشور امروز با روحانیون اهل سنت کردستان در مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور با موضوع تبیین و تشریح حضور حداکثری مردم در انتخابات دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضازاده در این دیدار با اشاره با آیه شریفه (یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا کُونُوا أَنْصَارَ اللَّهِ) از سوره مبارکه صف و آیات دیگری از قرآن کریم، اظهار داشت: رسالت روحانیون یاری دین خداوند و محافظت از احکام قرآن است.

مسئول دفتر امور اجتماعی و سیاسی حوزه‌های علمیه کشور، افزود: در حال حاضر تمدن غرب و مستکبرین عالم در حال ضربه زدن به دین و بنیان‌های دینی مردم هستند و لازم است به دفاع از احکام قرآن و سنت پیامبر اکرم (ص) برخیزیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران سنگر دفاع از دین خداست و لذا باید در برابر هجمه‌ها از این امانت الهی محافظت کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضازاده اظهار کرد: یکی از مهمترین جلوه‌های حمایت از انقلاب اسلامی و نظام، حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی است که ایجاب می‌کند تا روحانیون با جهاد تبیین و باز کردن گره‌های ذهنی جوانان مانع از نفوذ القای یأس به جوانان شوند و ان‌شاء‌الله حماسه‌ای دیگر در اسفندماه رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha