شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/جلسه شورای عالی نهادهای حوزوی کردستان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین رضازاده با اشاره به هجمه‌های تبلیغاتی و فرهنگی دشمنان، گفت: در جبهه انقلاب اسلامی اعم از شیعه و سنی، همه باید در جهت تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و امیدآفرینی به‌صورت نفر به نفر پیش برویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، نشست حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین رضازاده مسئول دفتر امور اجتماعی و سیاسی حوزه‌های علمیه کشور امشب با فعالین فرهنگی و اجتماعی استان کردستان برگزار شد.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین رضازاده با اشاره به هجمه‌های تبلیغاتی و فرهنگی دشمنان، اظهار داشت: در جبهه انقلاب اسلامی اعم از شیعه و سنی، همه باید در جهت تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و امیدآفرینی به‌صورت نفر به نفر پیش برویم.

مسئول دفتر امور اجتماعی و سیاسی حوزه‌های علمیه کشور افزود: همچنین باید طرح‌هایی را اجرا کنیم که به ارتباط مستقیم با همه اقشار مردم بیانجامد، چرا که هرگز نمی‌توان به بیان‌های کلی اکتفا کنیم.

در ادامه هر کدام از فعالین و دست‌اندرکاران مجموعه‌های مردم‌نهاد استان کردستان به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در خصوص مسائل فرهنگی و اجتماعی استان و نیز راهکارهای عملیاتی جهت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اسفند ماه سال جاری پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha