یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
1.jpg

حوزه / معاون پژوهش مدرسه علمیه ثامن‌الحجج(ع) شهرستان پارس‌آباد از برگزاری کارگاه دو روزه "روش‌های یادگیری و مطالعه مفید" برای طلاب این واحد حوزوی با ارائه بحث حجت‌الاسلام امین پورمحمد خبر داد.

لیلا صالحی معاون پژوهش مدرسه علمیه ثامن‌الحجج(ع) پارس‌آباد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اردبیل، با اشاره به اهمیت مطالعه در آموزه‌های دینی اظهار داشت: اسلام، دینی عالم‌گیر بوده و با کتاب و کتابت عجین شده، معجزه این دین آسمانی، قرآن می‌باشد و در آن به اندازه لازم در تشویق و ترغیب به امر کتابخوانی و گسترش و توسعه کتابخانه سفارش شده است.

وی با تأکید بر اینکه مطالعه ثمربخش، مهارت‌ها و راهبردهای خاص خود را دارد، افزود: در دنیای دانایی محور، برای بقاء و تاثیرگذاری کارآمد در تمام روابط باید به سلاح علم و دانش و اصول آن تجهیز شد و این مهم جز با مطالعه و افزایش دانایی حاصل نمی‌شود.

معاون پژوهش مدرسه علمیه ثامن‌الحجج(ع) با اشاره به برگزاری کارگاه «روش‌های یادگیری و مطالعه مفید» در این مدرسه علمیه، به تشریح اهداف برگزاری آن پرداخت و گفت: آگاهی از مهارت‌های مطالعه، پیش‌نیازهای مطالعه هدفمند، آشنایی با روش‌های مطالعه و یادگیری، تشویق و ترغیب به فرهنگ کتابخوانی و نیز ترویج فرهنگ مطالعه مفید از جمله اهداف این کارگاه بود.

صالحی بیان کرد: کلیاتی درباره مطالعه، ضرورت مطالعه، روش‌های مطالعه و یادگیری، تبیین کامل روش تندخوانی، شیوه‌های خلاصه‌برداری و روش مطالعه مفید از سرفصل‌های بیان شده در کارگاه دو روزه مهارت مطالعه مفید می‌باشد.

کارگاه "روش‌های یادگیری و مطالعه مفید" در پارس‌آباد برگزار شد 

کارگاه "روش‌های یادگیری و مطالعه مفید" در پارس‌آباد برگزار شد 

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha