سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
اردبیل

حوزه/ حجت الاسلام جعفرزاده گفت: در گام اول ۳۰ مسجد شاخص با حضور تیم راهیاری منطقه ای و امامان و هیئت امناء و فعالین فرهنگی و اجتماعی این مساجد در استان اردبیل شناسایی شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده امروز در نشستی با حجت الاسلام یاسین حسن زاده، راهیار بنیاد هدایت منطقه شمالغرب کشور که در دفتر مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل برگزار شد، ضمن تشریح برنامه شش ماهه اول و عملیات مسجد به مسجد در استان اردبیل اظهار داشت: در گام اول ۳۰ مسجد شاخص با حضور تیم راهیاری منطقه ای و امامان و هیأت امناء و فعالین فرهنگی و اجتماعی این مساجد در استان اردبیل شناسایی شده اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل به اقدامات انجام گرفته در تقویت مساجد شاخص اشاره کرده و گفت: برگزاری نشست هایی با موضوع نقش مساجد در جامعه پردازی و تمدن سازی اسلامی، برگزاری گعده های شهرستانی با حضور امامان مساجد شاخص به صورت شهرستانی از برنامه های ویژه مساجد شاخص در استان اردبیل است.

در این جلسه برنامه شش ماهه دوم بررسی شد و تصمیمات لازم برای توانمندسازی شبکه امامت با اعزام امامان مساجد شاخص به نمایشگاه مساجد جامعه پرداز و تشکیل مجامع تخصصی استانی اتخاذ شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha