شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مدیر حوزه علمیه خواهران فارس

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین ساجدی گفت: طلبه کار فرهنگی و پژوهشی خود را قدر بداند و از ظرفیت‌های خود در راه اعتلای اسلام و در راه اهل بیت(ع) بهره ببرند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر ساجدی امروز در همایش دو روزه استانی طلیعه حضور طلاب خواهر جدید الورود که در حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد، ضمن بیان خیرمقدم به وظایف طلبگی اشاره کرد و اظهار داشت: از آنجا که طلاب، سربازان امام زمان(عج) می‌باشند لذا رسالت سنگینی در مسیر طلبگی عهده دار هستند.

وی با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) که "عالمان امت من سنگر نشینان امت من هستند"، بیان کرد: طلاب سربازان امام زمان(عج) هستند و هر کس به طلاب نگاه ویژه داشته باشد، امام زمان (عج) نیز نگاه ویژه‌ای به او خواهند داشت.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان فارس، با بیان سختی‌های کار در عرصه فرهنگی، خاطرنشان کرد: طلبه کار فرهنگی و پژوهشی خود را قدر بداند و از ظرفیت‌های خود در راه اعتلای اسلام و در راه اهل بیت(ع) بهره ببرند.

وی تصریح کرد: شما طلاب قدر دان باشید که بعد از سال‌ها هنوز در جبهه حق حضور دارید و به شکلی زندگی کنید که در هنگام مرگ، امام زمان(عج) برای از دست دادن یک سرباز خود غصه دار شود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha