یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
تصاویر/ آیین اختتامیه و اهدای جوایز جشنواره فرهنگی ورزشی طلاب و روحانیون خوزستان

حوزه/ آیین اختتامیه و اهدای جوایز جشنواره فرهنگی ورزشی طلاب و روحانیون خوزستان با حضور مدیر حوزه علمیه خوزستان برگزار شد.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز آیین اختتامیه و اهدای جوایز جشنواره فرهنگی ورزشی طلاب و روحانیون خوزستان به‌همت مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه خوزستان و همکاری بسیج طلاب و روحانیون سپاه حضرت ولیعصر(عج) و با حضور حجت الاسلام و المسلمین بلادیان مدیر حوزه علمیه استان شب گذشته در شهرک صنعتی شماره یک اهواز برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین بلادیان اظهار داشت: ورزش برای مؤمن از باب حفظ آمادگی جسمانی جهت گام برداشتن در راه کسب رضای الهی، دفاع از اسلام، مسلمین و ارزش های دینی ضروری است.

وی ضمن تبریک به طلاب و روحانیونی که در این مسابقات حائز مقام شدند، گفت: ان‌شاء‌الله همگی دوستان بتوانند سکوهای ترقی، رشد و تعالی را در عرصه‌های جسمانی، ورزشی، روحانی و معنوی طی کرده و برای استان، شهر، منطقه و مدرسه علمیه محل تحصیل خود افتخار آفرین باشند.

گفتنی است در این جشنواره که در ۷ رشته فوتسال، والیبال، شنا، دو و میدانی، تنیس روی میز، آمادگی جسمانی و تیراندازی برگزار شد، طلبه بسیجی مجتبی نوروزی از هفتکل نفر اول در رشته آمادگی جسمانی مقطع ۱۶ الی ۲۲ سال، مهزیار ستوده از اهواز نفر اول در رشته آمادگی جسمانی مقطع ۲۲ الی ۳۵ سال، حامد حمودی از هویزه نفر اول در رشته دو و میدانی، شهاب الدین شمس پور از اهواز نفر اول در رشته تنیس روی میز، زکریا نوذری از ایذه نفر اول در رشته تیراندازی، سید ایوب داوودی، حسین دیلمی و محمد حسین کلاهدوز از اهواز به ترتیب نفرات اول تا سوم در رشته شنا شده و راهی مسابقات کشوری شدند.

همچنین در رشته والیبال نیز تیم مدرسه علمیه امام محمد باقر(ع) شوش و در رشته فوتسال تیم شهید طباطبایی مدرسه علمیه امام صادق(ع) باغملک قهرمان این دوره از مسابقات شدند.

لازم به ذکر است در رشته فوتسال و والیبال شرکت کنندگانی که دارای امتیازات و معیارهای لازم هستند در قالب یک تیم منتخب برای اعزام به جشنواره کشوری که به میزبانی استان خوزستان برگزار می‌شود، انتخاب خواهند شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha