دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1119751
۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۹
ب

حوزه / حجت الاسلام پورشمس بر لزوم الگو گیری از سیره و روش اهل بیت(ع) برای داشتن خانواده‌ای شاد و صمیمی تأکید کرد و گفت: اگر می‌خواهیم زندگی شاد، با نشاط و موفقی داشته باشیم باید از زندگی اهل بیت(ع) سرمشق بگیریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، به‌مناسبت میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار شب گذشته ویژه برنامه «عطر ایثار» با حضور پرستاران و اقشار مختلف مردم در بلوار شهدای لتحر کاشان برگزار شد.

حجت الاسلام پور شمس در این مراسم ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س) بر لزوم الگو گیری از سیره و روش اهل بیت(ع) برای داشتن خانواده‌ای شاد و صمیمی تأکید کرد و گفت: اگر می‌خواهیم زندگی شاد، با نشاط و موفقی داشته باشیم باید از زندگی اهل بیت(ع) سرمشق بگیریم.

وی افزود: خانواده‌ها اگر می‌خواهند زندگی شادی داشته باشند باید در طول روز حتما برای صرف یک وعده غذا دور یک سفره با هم بنشینند.

حجت الاسلام پورشمس با بیان اینکه زن‌ها دنبال یک کلمه حرف محبت آمیز همسران هستند، تصریح کرد: مردی که به همسرش در منزل و در مقابل دیگران احترام بگذارد، قطعا زندگی پایداری خواهد داشت.

وی ارتباط و وقت گذاشتن برای خود و اعضای خانواده و تقویت اعتماد سازی بین اهالی خانه را از دیگر معیارهای زندگی شاد، صمیمی و موفق دانست و گفت: اگر زن و مرد احترام همدیگر را رعایت کنند، فرزندانشان نیز با الگوبرداری از آنها زندگی موفق‌تری خواهند داشت.

مشاور خانواده تصریح کرد: حضرت زینب کبری(س) به دلیل اینکه تربیت شده حضرت علی(ع) بودند، در بزرگسالی در برابر سخت‌ترین مشکلات و مصیبت‌ها آرام و صبور بودند.

مولودی ‌خوانی ذاکرین اهل بیت(ع)، اجرای برنامه‌های شاد، مسابقه، اجرای نمایشنامه، رادیو محیطی و تقدیر از پرستاران از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha