سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
سردار علی رزمجو

حوزه/ فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به برنامه های هفته بسیج اظهار داشت: در ۱۱ قرارگاه و ۶ کارگروه با هزار و ۲۲۳ برنامه و ۲۴ برنامه شاخص استانی و راه اندازی دبیرخانه، هفته بسیج امسال را دنبال می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر صبح امروز در نشست خبری با اشاره به نقش آفرینی اصحاب رسانه در ابعاد مختلف انقلاب اسلامی اظهار داشت: اصحاب رسانه در ابعاد مختلف انقلاب اسلامی نقش آفرینی می کنند و در بحث سپاه و بسیج همکاری های لازم را داشته اند.

وی با اشاره به فرا رسیدن چهل و چهارمین سالروز تشکیل لشکر مخلص خدا یعنی بسیج مستضعفین ابراز داشت: امام راحل همیشه بر نقش مردم و امنیت حیاتی آن در تامین سلامت، امنیت و موفقیت انقلاب اسلامی تأکید داشتند و با درایت خاصی و با علم و آگاهی و با پیش بینی و دور اندیشی از انقلاب اسلامی، امام راحل در سال ۵۸ تشکیل مدرسه عشق را اعلام و ابلاغ فرمودند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر ابراز داشت: برکات این شجره طیبه در طی بحران های سال های با برکت انقلاب اسلامی از بعد از تشکیل این نهاد الهی به ویژه در دفاع مقدس و بعد از آن، پرتو افشانی کرده است و انقلاب و دین اسلام را به نفع مستضعفین حراست و نگهبانی نموده است.

سردار رزمجو گفت: بسیج در زمان امام راحل و بعد از آن در زمان مقام معظم رهبری، پیوند نیروهای مردمی را با ولایت و انقلاب اسلامی ناگسستنی کرد و امروز که ۴۴ سال از انقلاب می‌گذرد بسیجیان نقش مهمی را در دفاع از انقلاب اسلامی ایفا می‌کند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به برنامه های هفته بسیج اظهار داشت: در ۱۱ قرارگاه و ۶ کارگروه با هزار و ۲۲۳ برنامه و ۲۴ برنامه شاخص استانی و راه اندازی دبیرخانه هفته بسیج امسال را دنبال می‌کنیم.

وی دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، برگزاری جشنواره مالک اشتر، افتتاح آزمایشگاه سپاه امام صادق علیه السلام ، تجلیل از برترین های قرآنی بسیج، برگزاری جشن وصال با اهدای هزار و ۶۷۰ جهیزیه با ۵ قلم کالای اساسی، برگزاری همایش پیشکسوتان شهید و شهادت، گردهمایی پیشگامان رهایی، یادواره شهدای رسانه، گردهمایی هنرمندان شاخص استان و تجلیل از خادمان اربعین حسینی ، یادواره شهدای زن و همایش معلم تمدن ساز و یادواره شهدای دشتی، برگزاری مسابقه کشتی قهرمانی بسیج و رزمایش اقتدار در سراسر استان را از مهمترین برنامه های هفته بسیج در استان عنوان کرد.

سردار رزمجو با اشاره به شاکله بسیج در استان گفت: تعداد ۲۰ قشر در استان سازماندهی شده و یک سوم از جمعیت استان بوشهر درسامانه ناب امام صادق ثبت شده اند. تعداد ۸۰۰ پایگاه مقاومت و دهها حوزه و ۱۲ ناحیه مقاومت و همچنین هزار و ۱۲۵۰ گروه جهادی و بیش از ۵۰ گردان در استان بوشهر وجود دارد که مردم را جذب و ساماندهی و آموزش می دهند.
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha